جایگزینی خودروهای کارکرده

طرح مدیران خودرو برای جایگزینی خودروهای کارکرده با خودرو صفرکیلومتر

طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با خودرو صفر کیلومتر، طرح جدید مدیران خودرو است که برنامه‌ای خاص و ویژه در بازار خودرو کشور محسوب می‌شود.

شرکت مدیران خودرو طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با خودروهای صفر کیلومتر را با قدرت بیشتری آغاز کرده است. این طرح در شرایط فعلی بازار خودرو کشورمان، یک طرح خاص، ویژه و منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. شرکت‌های بزرگ خودروسازی در تمام کشورهای پیشرفته، با هدف مشتری‌مداری، حفظ مشتری و رفاه مشتریان، برنامه‌های ویژه‌ای را برای جایگزینی خودروهای کارکرده با محصولات جدید ارائه می‌کنند. حالا در کشور ما هم برای اولین بار، شرکت مدیران خودرو چنین طرح بزرگی را ارائه کرده است.

جزئیات جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودرو

در طرح جایگزینی، نمایندگان منتخب مدیران خودرو در سطح کشور با خرید خودرو کارکرده مشتریان با قیمت کارشناسی شده و قسط‌بندی مابه‌التفاوت مبلغ فروش خودرو و قیمت خودرو جدید، امکان جایگزین کردن خودرو کارکرده مشتری با خودرو صفرکیلومتر را فراهم می‌کنند. این طرح مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می‌توان به اقساط بلندمدت تا 60 ماه، ارائه تسهیلات خرید خودروی نو تا سقف 70 درصد و انجام کارشناسی قیمت خودرو کارکرده به صورت رایگان اشاره کرد.

شرکت ایرانیان خودرو به عنوان نماینده شرکت مدیران خودرو این پروژه را اجرا می‌کند. مشتریان مدیران خودرو در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.iraniankhodro.com یا www.mvmco.ir از نمایندگان منتخب مدیران خودرو و سایر شرایط طرح مذکور اطلاع پیدا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*