گلکسی بوک فولد ۱۷

سامسونگ مشغول کار روی لپ تاپ تاشو گلکسی بوک فولد ۱۷ است

شرکت سامسونگ مشغول کار روی توسعه یک لپ تاپ تاشو به نام گلکسی بوک فولد ۱۷ – Samsung Galaxy Book Fold 17 است که به زودی معرفی می‌شود.

سامسونگ گوشی‌های تاشو خود را وارد بازار کرده است و به نظر می‌رسد غول کره‌ای در این بخش از بازار موفق باشد؛‌ زیرا شاهد پیش‌فروش بی‌نظیری از گوشی‌های تازه رونمایی شده گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ بودیم.

اما حالا به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد شانس خودش را با رونمایی از لپ تاپ گلکسی بوک فولد ۱۷ در بازار لپ تاپ‌های تاشو نیز امتحان کند. این دستگاه به عنوان یک لپ تاپ مفهومی در کنفرانس SID 2021 به نمایش درآمد، اما گفته می‌شود سامسونگ در حال ساخت آن است.

یکی از افشاگران مطرح دنیای دیجیتال که با نام کاربری UniverceIce در توییتر فعالیت می‌کند، تأیید می‌کند که سامسونگ یک لپ تاپ مجهز به نمایشگر منعطف ۱۷ اینچی به نام Galaxy Book Fold 17 را معرفی خواهد کرد؛ اما اطلاعاتی از این محصول در دست ندارد.

تصویر به نمایش درآمده از گلکسی بوک فولد ۱۷

گلکسی بوک فولد ۱۷

گرچه این لپ تاپ به صورت یک طرح مفهومی در SID 2021 به نمایش درآمد،‌ ولی انتظار می‌رود نسخه نهایی آن متفاوت از چیزی باشد که دیده‌ایم. این طرح مفهومی محصولی با حاشیه‌های بسیار باریک در اطراف نمایشگر و یک دوربین زیر نمایشگر را نشان می‌داد.

همانطور که گفته شد هنوز چیز زیادی از این دیوایس نمی‌دانیم، اما اگر واقعاً تولید شود و به زودی شاهد رونمایی از آن باشیم، قطعاً طی هفته‌های پیش رو اطلاعاتی از آن از جمله مشخصات فنی و قیمتش به بیرون درز پیدا خواهد کرد.

سال گذشته لنوو از یک لپ تاپ جذاب به نام تینک پد ایکس ۱ فولد رونمایی کرد که به یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی منعطف OLED با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل مجهز بود. این لپ تاپ برای اولین بار به عنوان «نخستین کامپیوتر انعطاف‌پذیر جهان» در نمایشگاه CES 2019 معرفی شده بود.