سری ۸ اپل واچ

سری ۸ اپل واچ به نمایشگر فشار خون و دماسنج بدن مجهز می‌شود

یکی از افشاگران مطرح دنیای دیجیتال می‌گوید سری ۸ اپل واچ – Apple Watch Series 8 می‌توان به نمایشگر فشار خون و دماسنج مچ دست مجهز شود.

تقریباً همه می‌دانند که اپل مدت‌هاست در کارخانجات خود روی یک نمایشگر فشار خون و استفاده از آن روی مدل‌های آینده اپل واچ کار می‌کند. تا همین چند وقت پیش ما امیدوار بودیم که چنین قابلیتی را در اپل واچ سری ۷ که تا اواخر سال ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شود، ببینیم.

اما حالا مارک گورمن، یکی از افشاگران خوش‌نام اخبار کمپانی اپل می‌گوید به هیچ عنوان اپل واچی که امسال عرضه می‌شود نمی‌تواند چنین قابلیتی را ارائه کند. این درحالیست که هم اکنون نمایشگر فشار خون روی ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۳، گلکسی واچ اکتیو ۲، گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک شرکت سامسونگ حضور دارد.

علاوه بر خبر اینکه می‌توانیم در سری ۸ اپل واچ شاهد حضور یک نمایشگر فشار خون باشیم، مارک گورمن می‌گوید اپل در حال کار روی قابلیت جذاب دیگری نیز هست که تاکنون حرفی از آن را نشنیده بودیم. این فناوری می‌‌تواند دمای بدن شما را مورد بررسی قرار دهد.

بر اساس پستی که توسط وال استریت ژورنال و به نقل از یک منبع آگاه منتشر شده، اپل ممکن است با اضافه کردن دماسنج مچ دست در نسل بعدی ساعت هوشمند خود، همچنان به ارتقا امکانات سلامت و تناسب اندام در گجت پوشیدنی خود ادامه دهد.

گرچه به اعتقاد برخی از کارشناسان نمی‌توان به دمای مچ دست اکتفا کرد، اما برخی دیگر از مطالعات نشان می‌دهد این بخش از بدن دمای پایدارتری نسبت به پیشانی دارد. کاربران خانم اپل واچ می‌توانند با استفاده از این فناوری به صورت روزانه دمای بدن خود را سنجیده و روی چرخه باروری خود نظارت داشته باشند. بدن یک خانم باید به صورت متوسط بین ۳۶.۱ الی ۳۶.۴ درجه سانتی‌گراد باشد، در حالی که بعد از اتمام تخمک‌گذاری این دما به ۳۶.۴ تا ۳۷ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید. همین امر می‌تواند به کاربر در تشخیص روزهایی که شانس باروری زیاد است کمک کند و برای زندگی خود بهترین تصمیم را بگیرد.

عملکرد پیشرفته‌تر نمایشگر اکسیژن خون در سری ۸ اپل واچ

احتمال اینکه اپل بخواهد از قابلیت دماسنج به همراه نمایشگر فشار خون و تشخیص‌دهنده وقفه تنفسی در خواب (یا آپنه خواب) در سری ۸ اپل واچ استفاده کند زیاد است. علاوه بر این اپل می‌تواند عملکرد نمایشگر سطح اکسیژن خون را با آپدیت کردن اپلیکیشن Apple Watch بهبود ببخشد.

عملکرد پیشرفته‌تر نمایشگر اکسیژن خون در سری ۸ اپل واچ

در انتها لازم به ذکر است، هیچ تضمینی در خصوص اینکه هر یک از امکانات ذکر شده در اپل واچ سال ۲۰۲۲ حضور داشته باشند وجود ندارد. به طور مثال ما انتظار داشتیم اپل واچ سری ۷ با قابلیت سنجش فشار خون همراه باشد ولی اینطور نخواهد بود؛ اما امیدواریم این ویژگی در نسل بعدی ساعت هوشمند اپل حضور داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*