شانگ-چی

شانگ-چی رسما به یکی از اعضای تیم انتقام‌جویان تبدیل شد

شرکت مارول رسما تایید کرد که شانگ-چی – Shang-Chi حالا یکی از اعضای اصلی تیم انتقام‌جویان است و او را باز هم ملاقات خواهیم کرد.

با اکران موفقیت آمیز فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه، مارول به طرفداران اعلام کرد که این شخصیت به یکی از اعضای تیم انتقام‌جویان تبدیل شده است.

در سال 2014، سیمو لیو (Simu Liu) در یک پست توئیتری خطاب به مارول گفت: «هی مارول، کاپیتان آمریکا و ثور عالی هستند اما نظرتان در مورد یک ابرقهرمانِ آمریکایی-آسیایی چیست؟». هفت سال بعد، لیو نه تنها به آرزویش رسید، بلکه شخصا در نقش این «استاد کونگ فو» ظاهر شد.

شانگ-چی و افسانه ده حلقه از اولین آثار کاملا جدید فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است که توسط دستین دنیل کرتون کارگردانی شده و تعدادی از بهترین سکانس‌های مبارزات رزمی چند سال گذشته را شامل می‌شود. این فیلم اگر چه داستان مستقلی را روایت می‌کند اما ارجاعات مختلفی به دنیای سینمایی مارول دارد و حتی شخصیت وانگ (Wong) از فیلم دکتر استرنج نیز در آن نقش آفرینی کرده است. با این حال، بسیاری از طرفداران مطمئن نبودند که آیا شانگ-چی را در قامت یکی از اعضای انتقام‌جویان مشاهده می‌کنیم یا خیر.

شانگ-چی

مارول اخیرا با انتشار یک ویدیوی کوچک، به این سوال پاسخ داده و او را «اونجر جدید مارول» خطاب کرده است.

این حرکت مارول، از نظر تجاری و تبلیغاتی نیز منطقی جلوه می‌کند و مرتبط کردن شانگ-چی به انتقام‌جویان، او را بیشتر در کانون توجه قرار می‌دهد. این شخصیت اگرچه از نظر شهرت در حد و اندازه‌ی مرد آهنی یا کاپیتان آمریکا نیست و حتی در چند مدت اخیر، به جز چند رمان مصور نسبتا کوتاه، چیزی پیرامون او منتشر نشده اما این پتانسیل‌ را دارد که به یکی از پرطرفدارترین ابرقهرمانان مارول تبدیل شود.

پس از اتفاقاتی که در فیلم آخر بازی (Avengers: Endgame) رخ داد، بدیهی بود که شاهد معرفی نسل جدید انتقام‌جویان باشیم و این ابرقهرمانان تازه، تا اینجا راضی کننده و هیجان انگیز به نظر می‌رسند.

در حال حاضر مشخص نیست که وضعیت انتقام جویان در دنیای سینمایی مارول چگونه است اما به زودی شاهد بازگشت قدرتمندانه‌ی آن‌ها خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*