هدفون بی‌سیم ردمی بادز ۳ با طراحی نیمه تو گوش معرفی شد

ردمی به عنوان شرکت زیرمجموعه شیائومی از هدفون بی‌سیم ردمی بادز ۳ – Xiaomi Redmi Buds 3 با طراحی نیمه تو گوش و قیمت ۳۰ دلاری رونمایی کرد.

ردمی، برند زیرمجموعه شیائومی به صورت رسمی از هدفون بی سیم TWS جدید خود به نام ردمی بادز ۳ رونمایی کرد. این نخستین هدفون برند چینی است که از طراحی نیمه تو گوش بهره می‌برد. این ایرباد با قیمت حدود ۳۰ دلار عرضه خواهد شد، در حالی که کاربران چینی می‌توانند آن را از شیائومی مال با قیمت کمتر ۲۰ دلار تهیه کنند.

هدفون بی سیم ردمی بادز ۳ – Redmi Buds 3

شیائمی این ایرباد بی‌سیم را به همراه یک کیس شارژ با طراحی مربعی مشابه کیس ایرپادز اپل عرضه کرده است. وزن هر یک از گوشی‌های آن ۴.۵ گرم است و این به معنای فوق سبک بودن آن‌هاست. طراحی ردمی بادز ۳ نیز به گونه‌ای است که اطمینان پیدا کنید به بهترین شکل داخل انحنای کانال گوش شما قرار می‌گیرد و تجربه پوشیدن بسیار راحتی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

هدفون بی سیم ردمی بادز ۳

این هدست به چیپ QCC3040 کوالکام با انرژی کارآمد مجهز است و از فناوری دکودینگ صوتی aptX Adaptive کوالکام پشتیبانی می‌کند. در حالی که اتصال پایداری را ارائه می‌کند، با تأخیری در حدود ۹۵ میلی‌ثانیه، شما می‌توانید از آن در تمام مصارف از جمله گیمینگ نیز بدون مشکل استفاده کنید.

از نظر کیفیت صوتی، Redmi Buds 3 به یک سیم پیچ متحرک دیافراگمی کامپوزیت با اندازه ۱۲ میلی‌متری مجهز است که می‌تواند جزئیات صدا را به خوبی انتقال دهد. این هدست که در آزمایشگاه Xiaomi Audio Lab تنظیم شده، می‌تواند بیس قوی و خروجی تریبل شفاف و بدون هرگونه اعوجاج را ارائه کند. علاوه بر این دو میکروفون با حساسیت بالا نیز در داخل گوشی‌های آن تعبیه شده و با ترکیب فناوری کاهش نویز cVc کوالکام، به صورت دینامیک سر و صدای محیط و اکوی صدا در حین مکالمات صوتی را کاهش می‌دهد.

از نظر عمر باتری، گوشی‌های این ایرباد می‌توانند با هر بار شارژ کامل تا ۵ ساعت دوام بیاورند، در حالی که این میزان با استفاده از کیس شارژ به ۲۰ ساعت شارژدهی نیز می‌رسد. شیائومی همچنین ادعا می‌کند با تنها ۱۰ دقیقه شارژ گوشی‌های این ایرباد می‌تواند تا ۱ ساعت و نیم از آن‌ها استفاده کنید.

هدفون بی سیم ردمی بادز ۳

تجهیز به گواهی ضد آب و گرد و غبار IP54، تشخیص پوشیدن، جستجو برای هدست‌ها و پنجره آبشاری اتصال سریع MIUI از دیگر ویژگی‌ها و امکاناتی است که ردمی بادز ۳ ارائه می‌کند. این ایرباد از کنترل لمسی نیز برخوردار است. با لمس پشت هدست، شما می‌توانید پخش موسیقی، پاسخگویی به تماس‌ها و مواردی از این دست را هم داشته باشید. ضمن این که با لمس طولانی مدت کنترل لمسی هدست، می‌توانید دستیار مجازی XiaoAI را نیز فرا بخوانید و با فرامین صوتی دیوایس را کنترل کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*