بازی inFamous

احتمال معرفی نسخه جدید بازی inFamous در رویداد پلی استیشن وجود دارد

طبق جدیدترین شایعات، به نظر می‌رسد که در رویداد پلی استیشن باید منتظر رونمایی از نسخه جدید بازی inFamous توسط ساکر پانچ باشیم.

استودیو کهنه‌کار ساکر پانچ (Sucker Punch) همیشه به ساخت بازی‌های فوق‌العاده و جذاب معروف است؛ از Sly Cooper گرفته تا فرنچایز ابرقهرمانی و جهان‌باز inFamous. اما این استودیو با «گوست آو سوشیما» از موفقیت تجاری و استقبال بیشتری نسبت به عناوین قبلی‌اش برخوردار شد. اگر بخواهیم منطقی به ماجرا نگاه کنیم، ساکر پانچ باید بلافاصله به سراغ دنباله Ghost of Tsushima برود اما گویا احتمالات دیگری نیز وجود دارد؛ احتمال بازگشت بازی inFamous با یک نسخه جدید.

بنیان‌گذار Xbox Era، نیک بیکر که سابقه طولانی و رزومه قابل‌ اعتمادی راجع‌به فاش کردن اخبار حوزه ویدیوگیم و خصوصاً موارد مرتبط با پلی استیشن دارد، اخیراً در توییتر اداعای جنجالی‌ای را مطرح کرده است. به گفته او، احتمال رونمایی از جدیدترین نسخه بازی inFamous در تاریخ ۹ سپتامبر در رویداد پلی استیشن وجود دارد. بیکر تاکید کرد که هنوز دلیل محکمی برای اثبات این ادعا وجود ندارد و فعلاً باید آن را در حد یک گمانه‌زنی جذاب در نظر گرفت.

بازگشت سری محبوب inFamous، بسیاری از طرفداران را شگفت‌زده خواهد کرد؛ البته اگر این شایعه به حقیقت بپیوندد. باید ببینیم آیا ساکر پانچ پیش از رفتن به سراغ دنباله «گوست آو سوشیما» به سمت احیا فرنچایز قدیمی‌اش خواهد رفت یا خیر. شاید نسخه جدید بازی inFamous به یک استودیو خارجی واگذار شود. هنوز هیچ چیز معلوم نیست و فقط باید منتظر بمانیم.

دیگر چیزی به برگزاری رویداد پلی استیشن نمانده است و تا چند روز دیگر می‌توانیم حقیقت ماجرا را متوجه شویم. همچنین بیکر قبلاً ادعا کرده بود که God of War بعدی بالاخره در این رویداد نمایش داده خواهد شد. در بامداد روز جمعه ۱۹ شهریور، می‌توانید شاهد جدیدترین رویداد پلی استیشن باشید. به نظر می‌رسد باید خودمان را برای یک‌سری غافلگیری محدود اما شوکه‌کننده آماده کنیم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*