پرچمدار بعدی شیائومی

پرچمدار بعدی شیائومی به دو دوربین ۲۰۰ و ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود

بر اساس یک گزارش جدید از چین، پرچمدار بعدی شیائومی نخستین گوشی هوشمندی خواهد بود که به دو دوربین اصلی ۲۰۰ و ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

هفته گذشته، سامسونگ از نخستین حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جهان به نام ISOCELL HP1 رونمایی کرد. در حال حاضر فروش این حسگر به تولیدکنندگان موبایل آغاز شده، ولی هنوز هیچ محصولی که به آن مجهز باشد،‌ معرفی نشده است. یکی از جدیدترین مطالب فاش شده نشان می‌دهد که شیائومی در حال کار روی یک گوشی با بهره‌گیری از یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است.

انتظار می‌رود پرچمدار بعدی شیائومی که جانشین سری Mi 11 می‌شود و با نام شیائومی ۱۲ وارد بازار خواهد شد، به دو دوربین اصلی مجهز باشد که یکی از آن‌ها ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این اطلاعات توسط یک افشاگر چینی با نام کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است.

او در صحبت‌هایش گفته است که پرچمدار بعدی شیائومی به دو دوربین اصلی ۲۰۰ و ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. با توجه به اینکه سامسونگ تنها سازنده سنسورهای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است، بی‌شک شیائومی از حسگر ISOCELL HP1 سامسونگ در پرچمدار آینده خودش که شیائومی ۱۲ نام دارد استفاده خواهد کرد. در این پست همچنین آمده است که سامسونگ همچنان به استفاده از دوربین‌های ۱۰۸ و ۶۴ مگاپیکسلی در گوشی‌های میان‌رده و بالارده دیگر خود ادامه خواهد داد.

برنامه‌ریزی شیائومی برای رونمایی از یک گوشی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی تعجب برانگیز نیست. گوشی شیائومی Mi CC9 Pro نخستین گوشی جهان بود که به یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی تجهیز شد. شیائومی اکنون می‌خواهد باز هم نخستین گوشی مجهز به یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را خودش وارد بازار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*