جوایز ارزیابی تحول دیجیتال ایران

ایرانسل برای دومین سال پیاپی جوایز ارزیابی تحول دیجیتال ایران را دریافت کرد

جوایز ارزیابی تحول دیجیتال ایران برای دومین سال پیاپی به ایرانسل رسید. مراسم پایانی این رویداد در عصر روز سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ در دانشگاه تهران برگزار شد.

شرکت ایرانسل باز هم برنده جوایز ارزیابی تحول دیجیتال ایران شد. مراسم پایانی این مراسم در عصر روز سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به صورت آنلاین برگزار و این مراسم به صورت مستقیم و زنده از طریق اپلیکیشن لنز پخش شد.

جوایز ارزیابی تحول دیجیتال ایران برای ایرانسل

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل توانست به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه کشورمان، تندیس زرین سطح سه زبدگی دیجیتال و همین‌طور تقدیرنامه مدیریت کار در دوران کرونا را دریافت کند. ایرانسل این جوایز را بر اساس ارزیابی انجام شده از فرایندهای سازمانی در بخش‌های مختلف دریافت کرد و مهندس باقر صمدی، معاون دیجیتال ایرانسل، به نمایندگی از کل شرکت ایرانسل، جوایز مذکور را تحویل گرفت. در سال گذشته نیز شرکت ایرانسل توانسته بود در بخش‌های زبدگی دیجیتال، رهبری دیجیتال و نوآوری دیجیتال، برنده افتخاراتی شود و جایزه اصلی این ارزیابی یعنی جایزه سال تحول دیجیتال ایران را نیز کسب کرده بود.

دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل شرکت ایرانسل در روز افتتاحیه این کنفرانس بین‌المللی، صحبت‌هایی را به صورت آنلاین مطرح کرده بود. وی به روند دیجیتالی شدن خدمات و کسب و کارها با ظهور فناوری‌های جدید ارتباطی اشاره کرد و گفت تحول دیجیتال و گذار به دنیای جدید، گریزناپذیر است. عباسی آرند همچنین به آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم توسط بخش صنعت تاکید کرد.

کنفرانس بین‌المللی و پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال در روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور به صورت آنلاین توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد. چهار دوره اول این ارزیابی نیز با حضور سازمان‌های معتبر و صاحب‌نام ایرانی در سال‌های گذشته در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*