نیکول کیدمن

احتمال حضور مجدد نیکول کیدمن در فیلم آکوامن ۲ وجود دارد

بر اساس گزارشات رسانه‌های هنگ کنگی، نیکول کیدمن به پروژه فیلم آکوامن ۲ بازمی‌گردد و در کنار جیسون موموآ، جزو ستارگان این عنوان خواهند بود.

طبق جدیدترین شایعات و بر اساس گزارش‌های مختلف، گفته می‌شود که نیکول کیدمن ۵۴ ساله قرار است باری دیگر نقش آتلانا را بازی کند و به گروه بازیگران فیلم آکوامن ۲ بپیوندد. کیدمن در قسمت اول به عنوان ملکه آتلانتیس و مادر آرتور کری (آکوامن) نقش‌آفرینی کرد که در آن جیسون موموآ در نقش اصلی حضور داشت. دنباله این فیلم با نام رسمی Aquaman and The Lost Kingdom، در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

کارگردانی این قسمت نیز مانند فیلم اول بر عهده جیمز وان خواهد بود. او را بیشتر به خاطر ساخت آثار ترسناک و خلق فرنچایزهایی مانند «اره» و «احضار» می‌شناسیم. قسمت اول Aquaman به یکی از موفق‌ترین آثار دنیای توسعه‌یافته دی‌سی تبدیل شد و با فروش بیش از یک میلیارد دلار، به طور کلی نظرات مثبت مردم و منتقدین را در پی داشت؛ به ویژه برای نگاه خلاقانه جیمز وان و عملکرد خوب جیسون موموآ. تابه‌حال بازگشت تعدادی از شخصیت‌ها مانند مرا (با بازی امبر هرد) و اوشن مستر (با بازی پاتریک ویلسون) در فیلم آکوامن ۲ تایید شده است؛ اما حضور کیدمن همچنان به صورت رسمی و معتبر مشخص نیست.

با این حال، ورایتی خاطرنشان می‌کند که بسیاری از رسانه‌ها در هنگ کنک -جایی که کیدمن مشغول پروسه فیلمبرداری سریال Expats آمازون بود- از بازگشت وی در Aquaman and The Lost Kingdom خبر داده‌اند. نشریه خبری آنلاین HK01 نیز گزارش می‌دهد که کیدمن به زودی برای فیلمبرداری اثر جدید دی‌سی به انگلستان سفر خواهد کرد. خبرگزاری اورینتال دیلی هم گزارش داد که نیکول کیدمن دوباره نقش مادر آکوامن را ایفا می‌کند.

برادران وارنر هنوز نسبت به این گزارشات واکنشی نشان نداده و همین موضوع جای تعجب دارد که چرا این کمپانی تاکنون حضور کیدمن را در فیلم آکوامن ۲ اعلام نکرده است. به گفته جیمز وان، Aquaman 2 نسبت به قسمت قبلی خود بسیار پیچیده‌تر خواهد بود؛ بنابراین ممکن است این‌بار نقش متفاوت‌تری برای آتلانا در نظر گرفته شود. همچنین امکان دارد که برادران وارنر به سادگی منتظر بماند تا پروژه‌های متعدد کیدمن به پایان برسد و اصطلاحاً سر او خلوت شود و آن موقع حضور این بازیگر کهنه‌کار را اعلام کند.

همچنین مطالعه کنید:

چرا بیوه سیاه فیلم بدی است؟

در مجموع به نظر می‌رسد که حضور نیکول کیدمن در فیلم آکوامن ۲ شایعه نیست و این بازیگر بار دیگر به دنیای دی‌سی بازخواهد گشت. تنها باید منتظر بمانیم و ببینیم تصمیم برادران وارنر چه خواهد بود. Aquaman and The Lost Kingdom بیشتر از یک سال دیگر اکران خواهد شد و ممکن است تا آن زمان همه‌چیز دچار تغییر و دگرگونی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*