بازی آلن ویک

ریمستر بازی آلن ویک به صورت رسمی معرفی شد؛ کابوس‌ها بازمی‌گردند

سرانجام ریمستر بازی آلن ویک معرفی شد. پلی استیشن، ایکس باکس و پی‌سی مقصد این عنوان خواهند بود و هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است.

بالاخره شایعات به حقیقت پیوستند و نسخه ریمستر یکی از تاثیرگذارترین عناوین ترسناک دهه اخیر معرفی شد. در چند روز گذشته خبرهای بسیاری درباره رونمایی از ریمستر بازی آلن ویک به گوش می‌رسید و بالاخره این اتفاق رخ داد. Remedy Entertainment تایید کرده است که این بازی در پاییز امسال توسط اپیک گیمز به عنوان یک نسخه میان‌نسلی برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. همچنین رمدی و اپیک گیمز در حال حاضر بر روی یک پروژه AAA بزرگ که گفته می‌شود Alan Wake 2 خواهد بود کار می‌کنند.

ریمستر بازی آلن ویک شامل بازی اصلی، هر دو اکسپنشن آن (The Signal و The Writer) و همچنین یادداشت و تفسیر ویژه‌ای از طرف نویسنده و خالق این عنوان یعنی آقای سم لیک دوست‌داشتنی خواهد بود. رمدی درباره این نسخه می‌گوید: «این بازی هنوز مانند تجربه‌ اولیه‌ای است سال‌ها پیش عاشق‌اش شده‌اید. هرچند کیفیت گرافیکی و جلوه‌های بصری آن به شکل قابل توجهی ارتقاء پیدا کرده است. اگر تازه می‌خواهید به سراغ این عنوان بروید و نمایشگرهایتان قادر به پشتیبانی از ۴k هستند، می‌توانید این نسخه را با کیفیت ۴k تجربه کنید. Alan Wake Remastered شامل کات‌سین‌های باکیفیت‌ سینمایی و مدل‌های پیشرفته‌تر خواهد بود که به واسطه ویژگی‌های کنسول‌های نسل جدید، به‌روز شده و بهبود یافته‌اند.»

شاید تصمیم رمدی برای معرفی ریمستر Alan Wake، زنده کردن خاطرات طرفداران با این عنوان و یادآوری مجددش باشد. اگر ساخت آلن ویک ۲ حقیقت داشته باشد -که به احتمال زیاد دارد- Remedy با یک تیر دو نشان را هدف قرار داده است! آشنایی مخاطبین جدید با اتمسفر این فرنچایز و خاطره‌بازی طرفداران قدیمی، می‌تواند به شکل راحت‌تری بستر معرفی نسخه دوم را در آینده فراهم کند.

همچنین مطالعه کنید:

شایعه: ریمستر بازی Alan Wake در پاییز امسال منتشر خواهد شد

ریمستر بازی آلن ویک در پاییز امسال برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این عنوان اعلام نشده است اما گفته می‌شود که ۵ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۳ مهر ۱۴۰۰) تاریخ انتشار Alan Wake Remastered خواهد بود. برای دریافت اطلاعات تکمیلی‌تر، باید منتظر واکنش‌های رمدی یا سم لیک باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*