تریلر فیلم Don't Look Up

اولین تریلر فیلم Don’t Look Up با بازی لئوناردو دی‌کاپریو را تماشا کنید

نتفلیکس از اولین تریلر فیلم Don’t Look Up – بالا رو نگاه نکن با بازی لئوناردو دی‌کاپریو، جنیفر لارنس و مریل استریپ رونمایی کرد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

اولین تریلر فیلم Don’t Look Up سرانجام منتشر شد و در ادامه می‌توانید یک نگاه کلی به ساخته‌ی جدید آدام مک‌کی (Adam McKay) داشته باشید.

بالا رو نگاه نکن یک اثر کمدی سیاه / علمی تخیلی است که داستان دو ستاره‌شناس را روایت می‌کند که می‌خواهند به مردم در رابطه با نزدیک شدن یک ستاره‌ی دنباله‌دار هشدار دهند؛ ستاره‌‎ای که ممکن است به کره زمین برخورد کرده و باعث نابودی آن شود. جذابیت اصلی فیلم، تیم بازیگری آن است که شامل دی‌کاپریو، لارنس، استریپ، راب مورگان، جونا هیل، مارک رایلنس، تایلر پری، ران پرلمن، تیموتی شالامی، آرایانا گرنده، کیت بلانشت و کریس ایوانز می‌شود. چنین بازیگران درجه‌ یکی‌ را شاید هرگز در کنار یکدیگر، در یک اثر سینمایی مشاهده نکنید.

شرکت پارامونت در اواخر سال 2019، حق امتیاز این پروژه را خریداری کرد و خبر از ساخت آن داد. آدام مک‌کی تا پیش از این، فیلم رکود بزرگ (The Big Short) را هم برای پارامونت ساخته بود که اثر موفقی از کار در آمد اما همکاری آن‌ها ادامه پیدا نکرد، چرا که امتیاز پروژه توسط نتفلیکس خریداری شد. توسعه این فیلم به دلیل شیوع کرونا ویروس، با مشکلاتی نیز همراه بود اما در نهایت در ماه فوریه به پایان رسید و حالا نتفلیکس با انتشار اولین تریلر، در تلاش است تا شرایط را برای اکران آنلاین این اثر در ماه دسامبر مهیا کند.

این تریلر جدید، ابعاد کمدیِ سیاه فیلم را به رخ می‌کشد و البته می‌توانید مریل استریپ را در نقش رئیس جمهور ایالات متحده مشاهده کنید.

اولین تریلر فیلم Don’t Look Up

مک‌کی پس از موفقیت‌هایی که در ژانر کمدی بدست آورد، با فیلم رکود بزرگ خود را به عنوان یک فیلمساز برجسته مطرح کرد و در ادامه با فیلم معاون (Vice) هم توانست مورد تحسین منتقدان و مخاطبان قرار بگیرد. تریلر بالا رو نگاه نکن نشان می‌دهد که احتمالا این اثر جدید او نیز می‌تواند به موفقیت‌های خوبی برسد. ضمن اینکه، تماشای لئوناردو دی‌کاپریو در یک نقش کمدی دیگر، اتفاق جالبی برای سینمادوستان است، خصوصا کسانی که از نقش آفرینی او در فیلم گرگ وال استریت، رضایت داشته‌اند.

فیلم Don’t Look Up در تاریخ 24 دسامبر 2021 (3 دی 1400) از سرویس نتفلیکس منتشر می‌شود و باید دید تا چه اندازه می‌تواند در فصل جوایز بدرخشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*