فیلم ونوم ۲

تاریخ اکران فیلم ونوم 2 جلو افتاد؛ در اوایل پاییز منتظر تام هاردی باشید

در پی اقدامی عجیب، سونی تاریخ اکران فیلم ونوم 2 که با نام کامل Venom Let There Be Carnage شناخته می‌شود را دو هفته جلو انداخت.

اقدام عجیب و جنجالی سونی به دلیل شروع طوفانی فیلم «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» صورت گرفته است. محصول مشترک مارول و دیزنی چندی پیش در سینماها اکران شد و با فروش ۹۰ میلیون دلاری‌اش در گیشه، بسیاری از رکوردها را جابه‌جا کرد.

فیلم Venom Let There Be Carnage به داستان زندگی ادی براک (با بازی تام هاردی) می‌پردازد؛ روزنامه‌نگاری که هم‌زیست بیگانه و عجیبی (ونوم) درون او زندگی می‌کند. وودی هارلسون نقش کلتوس کسدی قاتل را بر عهده دارد که نخستین‌بار در سکانس مخفی پایانی قسمت اول دیده شد. کسدی این‌بار به کارنیج تبدیل خواهد شد؛ ابرشروری که در کمیک‌ها به عنوان دشمن اصلی ونوم شناخته می‌شود. قسمت اول با فروشی معادل ۸۵۰ میلیون دلار، بسیار موفق ظاهر شد و حالا باید ببینیم آیا ونوم ۲ می‌تواند در اوضاع فعلی گیشه را به آتش بکشد یا خیر!

اندی سرکیس وظیفه کارگردانی «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» را بر عهده دارد. از دیگر بازیگران فیلم ونوم 2 می‌توانیم به میشل ویلیامز، رید اسکات و نائومی هریس (در نقش شیریک) اشاره کنیم. آوی آراد، مت تولماچ، ایمی پاسکال و هاچ پارکر نیز تهیه‌کنندگان این عنوان موردانتظار هستند.

سونی در ماه آگوست به دلیل شیوع گونه دلتا کروناویروس، این فیلم را تا ۱۵ اکتبر به تاخیر انداخت. اما طبق اعلامیه جدید، باید در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) منتظر فیلم ونوم ۲ باشیم. البته کماکان شایعات جدیدی مبنی‌بر تصمیم سونی برای تاخیر مجدد Venom Let There Be Carnage به گوش می‌رسد اما امیدوارم این موضوع حقیقت نداشته باشد؛ زیرا تمام طرفداران دلشان می‌خواهد تا هرچه زودتر به تماشای ماجراهای جدید و نفس‌گیر تام هاردی بنشینند.

نظر شما درباره این فیلم موردانتظار و تصمیمات سونی چیست؟ آیا قسمت جدید ونوم مجدداً با تاخیر مواجه خواهد شد یا خیر؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*