تیزر تبلیغاتی گوگل پیکسل 6

تیزر تبلیغاتی گوگل پیکسل 6 چهره واقعی این گوشی را نمایش داد

حدود یک ماه پیش، گوگل معرفی نصفه و نیمه‌ای از گوشی‌های سری Pixel 6 داشت. در تازه‌ترین تیزر تبلیغاتی گوگل پیکسل 6 می‌توانیم نه تنها رندر؛ بلکه خود واقعی گوشی را ببینیم.

تیزر تبلیغاتی گوگل پیکسل 6 عناصر رابط کاربری اندروید 12 را برجسته می‌کند. می‌توان دید که حاشیه پایینی گوشی کمی عریض‌تر از سه سمت دیگر آن است. کاربری را هم می‌بینیم که نسخه طلایی گوگل پیکسل 6 پرو را به دست می‌گیرد.

رنگ‌های دیگری نیز در این تیزر تبلیغاتی به چشم می‌خورد: مثلا سبز و نارنجی برای پیکسل 6 و سفید برای مدل پرو!

کمپانی سازنده همچنین روی سه جنبه « یادگیری، تکامل و سازگاری» تاکید می‌کند. ضمن اینکه با نمایش چیپ سفارشی گوگل، این گوشی‌ها «نخستین مدل‌های کاملا گوگلی» نامیده می‌شوند.

مقامات کمپانی از فروش این دو دیوایس در فصل پاییز خبر داده‌اند؛ هر چند که هنوز تاریخ دقیق اعلام نشده است. در صورت درستی گزارش‌ها، باید در روز ششم آبان منتظر آن‌ها باشیم.

تیزر تبلیغاتی گوگل پیکسل 6

مشخصات فنی

هنوز فهرست کامل فنی این گوشی‌ها بیرون نیامده؛ اما برخی از مشخصات مهم آشکار شده است. مثلا باید به صفحه نمایش 6.4 اینچی +FHD با نرخ رفرش 90 هرتز برای پیکسل 6 و پنل 6.7 اینچی +QHD با نرخ رفرش 120 هرتز برای پیکسل 6 پرو اشاره کنیم.

مهم‌ترین مشخصه اما تراشه Tensor نام دارد که به طور اختصاصی برای این گوشی‌ها ساخته شده است؛ با توان یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی بالا، عملکرد بهتر در زیرنویس‌سازی و ترجمه همزمان! البته گفته می‌شود این چیپست، همان اگزینوس 9855 سامسونگ است که هرگز وارد بازار نشد.

گوگل پیکسل 6 یک دوربین دوگانه و پیکسل 6 پرو دوربین سه‌گانه دارد که شامل لنزهای عریض، فوق عریض و تله‌فوتو با زوم 4 برابر می‌شود. با توجه به ویژگی‌های تراشه Tensor، انتظار می‌رود این مجموعه دوربین در بین بهترین‌های دنیای موبایل جای بگیرد.