بازی آلن ویک

اولین تریلر گیم‌پلی نسخه ریمستر بازی آلن ویک را تماشا کنید

چندی پیش ریمستر بازی آلن ویک به صورت رسمی معرفی شد و در جریان رویداد پلی استیشن شوکیس، اولین تریلر گیم‌پلی این عنوان به نمایش درآمد.

استودیو Remedy Entertainment از اولین تریلر گیم‌پلی بازی آلن ویک رونمایی کرد. نسخه کلاسیک و اصلی بازی در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۳ مهر ۱۴۰۰) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی (از طریق فروشگاه اپیک گیمز) منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر این عنوان را تماشا کنید و پیشرفت‌های گرافیکی و بهبود جلوه‌های بصری بازی را نظاره‌گر باشید.

آلن ویک داستان نویسنده‌ای به همین نام را روایت می‌کند که با همسرش آلیس، راهی سفر به برایت فالز می‌شود. پس از روبه‌رو شدن با برخی اتفاقات عجیب و هولناک -مانند حضور نیروهای تاریکی در بطن این جهان- آلیس به طور ناگهانی ناپدید می‌شود. ویک مجبور است که همسرش را پیدا کند و از حقیقت پنهان پشت این وقایع را آشکار سازد. این عنوان به دلیل داستان اسراسرآمیز و درون‌مایه‌های وحشت روانشناختی پیچیده‌اش، تا سال‌ها موردتحسین قرار گرفت و هنوز هم طرفداران پروپاقرصی دارد.

ریمستر بازی آلن ویک علاوه‌بر بهبود جلوه‌های بصری،  مدل‌های کاراکترها و پشتیبانی از کیفیت ۴k، دو اکسپنشن (بسته گسترش‌دهنده) The Signal و The Writer را نیز در اختیار خواهد داشت.

بدون شک ملاقات دوباره با یکی از تاثیرگذارترین بازی‌های دو دهه اخیر خبر خوب و خوشحال‌کننده‌ای است. در نبود ریمستر آثار بی‌نظیری مانند سایلنت هیل ۲، بازگشت بازی آلن ویک می‌تواند خاطرات خوب عناوین گذشته را مجدداً زنده کند. البته همان‌طور که پیش از این گفتیم، این ریمستر به احتمال قوی سرآغازی خواهد بود بر نسخه دوم که ممکن است در آینده معرفی شود. به نظر می‌رسد که سم لیک و اعضای استودیو رمدی در حال کار بر روی Alan Wake 2 هستند و اگر خوشبین باشیم، می‌توانیم خودمان را برای قسمت دوم این سری آماده کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*