تولید مجدد گلکسی نوت

احتمال تولید مجدد گلکسی نوت توسط سامسونگ

ظاهرا سامسونگ تولید مجدد گلکسی نوت را در دستور کار خود قرار داده است. اما آیا با Galaxy Note 21 روبه‌رو هستیم یا باید به انتظار Galaxy Note 22 بنشینیم؟

اطلاعاتی که Ice Universe از زنجیره تامین سامسونگ به دست آورده است؛ از احتمال تولید مجدد گلکسی نوت و تولد یک مدل جدید خبر می‌دهد. آخرین سری از این گوشی‌ها، گلکسی نوت 20 بود که در سال 2020 عرضه شد. پس از آن، کار سری Galaxy Note تمام شده به نظر می‌رسید؛ هر چند که سامسونگ به صراحت این موضوع را اعلام نکرد.

چیزی که کمپانی کره‌ای گفت، عدم عرضه‌ی گلکسی نوت در سال 2021 بود؛ با این توجیه که عرضه‌ی چند پرچمدار سازگار با S Pen در یک سال، مشکل است. البته شاید کمبود جهانی تراشه هم در اتخاذ این تصمیم، دخیل بوده باشد.

حتما می‌دانید که گلکسی اس 21 اولترا و گلکسی زد فولد 3 نخستین گوشی‌های غیر-نوت سامسونگ هستند که از قلم دیجیتال اس پن پشتیبانی می‌کنند.

گلکسی زد فولد 3

در همین رابطه، یک یوتیوبر معروف (Jimmy Is Promo) هم می‌گوید سری گلکسی نوت هرگز لغو نشده بود. به ادعای او، سامسونگ به صورت یک سال در میان دو سری S و Note را عرضه خواهد کرد؛ چیزی که تقاضای برخی کاربران هم است.

از طرفی، اخیرا یکی از مدیران کمپانی از بازگشت سری Note در سال 2022 خبر داد؛ هر چند که زمان دقیقی را اعلام نکرد.

چیزی که به شایعه خداحافظی با گوشی‌های گلکسی نوت دامن زد، عدم تمدید نام تجاری Galaxy Note توسط سامسونگ بود. اما ظاهرا این نام تجاری تا سال 2023 اعتبار دارد و تمدید نشدن آن نمی‌تواند دلیلی بر حذف سری نوت از خط تولید باشد.

به هر حال، هنوز با قطعیت نمی‌توان دراین‌باره سخن گفت. سامسونگ با گوشی‌های منعطف خود، شروع خوبی داشته و شاید آن‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهد؛ اما هنوز بخش بزرگ‌تر بازار موبایل در سلطه‌ی گوشی‌های هوشمند سنتی است و هیچ تولیدکننده‌ای نمی‌تواند از آن غافل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*