لپ تاپ های جدید هواوی

لپ تاپ های جدید هواوی می‌توانند برنامه‌های اندرویدی را اجرا کنند

لپ تاپ های جدید هواوی میت بوک که در مراسم 22 شهریور 1400 معرفی می‌شوند می‌توانند نرم افزارهای اندرویدی را نیز اجرا کنند.

فردا، 22 شهریور 1400 مراسم هواوی با عنوان Smart Office Product برگزار می‌شود و این کمپانی بزرگ چینی از جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود رونمایی خواهد کرد. همچنین شنیده می‌شود هواوی می‌خواهد ویژگی کاربردی اجرای برنامه های اندرویدی را به رایانه‌های شخصی و لپ تاپ‌های جدید خود اضافه کند و به این ترتیب اجرای نرم افزارهای اندرویدی روی ویندوز، بدون هیچگونه واسطه‌ای امکان‌پذیر خواهد بود.

تاکنون برخی اطلاعات از محصولات و برنامه‌های آینده هواوی به انتشار رسیده که بر اساس آن پیش‌بینی می‌شود در رویداد فردای هواوی، این شرکت قدم بزرگی در بازار رایانه‌های شخصی بردارد و از دو لپ تاپ جدید و یک رایانه All in One رونمایی کند. در همین راستا، هواوی پوستری را از این مراسم منتشر کرده که تاییدی برای حضور لپ تاپ های جدید و رایانه‌های شخصی تازه‌نفس در این رویداد است.

قابلیتی جذاب در لپ تاپ های جدید هواوی

هواوی همچنین در این پوستر، پیامی را قرار داده که جذابیت زیادی دارد. بر اساس این پیام، هواوی می‌تواند قبل از هر شرکت دیگری، یک قابلیت کاربردی را به لپ تاپ‌های جدید خود اضافه کند و امکان اجرای نرم افزارهای اندرویدی روی ویندوز بدون نیاز به نصب درایور یا برنامه ثالث به این محصولات خواهد آمد. هواوی تا قبل از این نشان داده بود که سیستم عامل هارمونی به واسطه یکپارچگی و سازگاری با پلتفرم‌های مختلف توانایی دارد اپلیکیشن‌های اندرویدی یا هارمونی موجود روی گوشی یا تبلت را با حفظ پایداری به رایانه‌های شخصی انتقال دهد.

حالا با در نظر داشتن این امر و نگاهی به پوستر مفهومی مراسم اسمارت آفیس پروداکت هواوی می‌توان پی برد که اجرای برنامه‌های اندرویدی مانند شبکه اجتماعی محبوب تیک تاک روی لپ تاپ‌‌های جدید این شرکت در دستور کار قرار گرفته است.

لپ تاپ های جدید هواوی

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، هواوی در این رویداد، دو لپ تاپ جدید میت بوک 13 اس و میت بوک 14 اس را رونمایی می‌کند. این دو لپ تاپ به پردازنده اینتل مجهز شده و دارای نمایشگر 13 و 14 اینچی هستند. لپ تاپ 14 اینچی MateBook 14s از امکان اجرای برنامه‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند. این شرکت برای دسترسی به این قابلیت از سرویس Huawei Mobile Application استفاده می‌کند.

گفته می‌شود همه اپلیکیشن‌های موبایلی قابل اجرا روی کامپیوتر از طریق فروشگاه اپلیکیشنی بزرگی به نام Huawei PC در لپ تاپ و سایر رایانه‌های در انتظار معرفی هواوی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. هواوی با افزودن این قابلیت به لپ تاپ‌های جدید خود قصد دارد نرم افزارهای دستگاه‌های موبایلی را در یک صفحه بزرگتر با استفاده از موس و کیبورد اجرا کند. این قابلیت به همراه اجرای برنامه‌های موجود در فروشگاه Huawei PC می‌تواند اپلیکیشن‌های با پسوند APK را اجرا کند و از ویژگی چند پنجره‌ای یا Multi-Window نیز پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*