نمایشگر ایسوس PA32DC

نمایشگر ایسوس PA32DC معرفی شد‎‎؛ اولین مانیتور دنیا با پنل OLED مجهز به کالیبراتور رنگ خودکار

نمایشگر ایسوس PA32DC معرفی شد. این محصول جدید ایسوس به عنوان اولین مانیتور دنیا با پنل OLED محسوب می‌شود که از کالیبراتور رنگ خودکار بهره می‌برد.

نمایشگرهای استاندارد LCD سالیان زیادی نیازهای ما را بر آورده کردند، اما امروزه نمایشگرهای جدید با فناوری HDR سطح جدیدی از قدرت خلق محتوا را در اختیار ما گذاشتند. همچنین طراحان و تولید کنندگان محتوا همیشه به دنبال گستره رنگی و کنتراست بالا، کالیبره شده و وضوح تصویر استاندارد هستند و ما در این نوشتار قصد داریم تا PA32DC را به عنوان یک نمایشگر حرفه ای در این زمینه به شما معرفی کنیم.

نمایشگر ایسوس PA32DC

بر خلاف نمایشگرهای LCD استاندارد و رایج در بازار که از یک دیود LED بک لایت برای تابش هر واحد تصویر استفاده می‌کنند یا حتی نمایشگرهای سری mini-LED که از چندین واحد نوری برای تابش تصویر استفاده می‌کنند، پنل‌های OLED از چندین واحد برای تابش دقیق تصویر با کنترل فوق‌العاده بالاتری استفاده می‌کنند تا خروجی برای شما کاملا شفاف و واضح باشد. حال این ویژگی‌های HDR و برخورداری از آرایه‌های نمایش زیر پیکسل RGBW و PenTile را به این بخش اضافه کنید تا تمامی مشخصات روی کاغذ تصویر ذهنی درستی از این پنل با کیفیت برای شما بسازند.

معرفی نمایشگر ایسوس PA32DC

نمایشگر ایسوس PA32DC

نمایشگر ایسوس PA32DC اولین نمایشگر دنیا با پنل OLED است که از یک کالیبراتور رنگ خودکار برخوردار است. این نمایشگر از پنل 31.5 اینچی با وضوح 4K استفاده می‌کند که با استاندارد HDR 400 می‌تواند به خوبی تصاویر را برای شما نمایان کند. زمان تاخیر این نمایشگر به تنها 0.1 میلی ثانیه می‌رسد تا تمامی جزئیات را به دقت و سریع مشاهده کنید. استاندارد رنگ‌های 10 بیتی کاملا طبیعی، پشتیبانی از 99 درصد گستره رنگی سینمایی DCI-P3 و همچنین فناوری ASUS Smart HDR از ویژگی‌های خاص این محصول است.

نمایشگر ایسوس PA32DC

تمامی نمایشگرها پس از مدتی استفاده دیگر کالیبره نیستند و می‌بایست آنها را کالیبره کرد؛ این موضوع حتی برای مانیتورهای از پیش کالیبره شده نیز صدق می‌کند و برای رفع این مشکل به ابزارهای سخت افزاری نیاز است. مانیتور PA32DC ایسوس برای حفظ همیشگی دقت رنگ و برابری آن با خروجی نهایی از یک کالیبراتور سخت افزاری خودکار برخوردار شده است تا پنل OLED همیشه رنگ‌هایی دقیق را به مصرف کننده نشان دهد. همچنین برای جلوگیری از اشباع یا تداخل رنگی از سوی منابع خارجی، هودهای کناره این مانیتور را می‌توان در جهت‌های متفاوت جابه‌جا کرد.

نمایشگر ایسوس PA32DC

اما برای کالیبره کردن نیز تنها کافی است نرم افزار ProArt Calibration را بر روی رایانه خود نصب کنید تا با کالیبراتور همراه با مانیتور دقت رنگ‌های نمایشگر را به حداکثر ممکن برسانید. با این شرایط، دشواری از بابت دقت رنگ و کالیبره کردن آن پس از هر چند سال نخواهید داشت. همچنین این نمایشگر از یک پایه قابل تنظیم ارتفاع و زاویه برخوردار است که در پشت آن می‌توان تمامی کابل‌ها را به راحتی مدیریت کرد.

سه ماه اشتراک رایگان Adobe Create Cloud

نمایشگر ایسوس PA32DC

امروزه هر کار خلاقانه‌ای که تولید می‌شود ارتباطی نزدیک با نرم افزارهای Adobe دارد. ایسوس نیز برای ارائه خدمات بهتر به مصرف کنندگان همراه با این مانیتور اشتراک سه ماهه رایگان Adobe Create Cloud را فراهم دیده است که می‌توان به بیش از بیست برنامه محبوب و مهم از جمله Photoshop ، Premiere Pro و After Effects اشاره کرد. همچنین تحت این سرویس شما 100 گیگابایت حافظه ابری نیز در اختیار خواهید داشت.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*