میز اداری دست دوم

هنگام خرید میز اداری دست دوم باید به چه نکاتی توجه کرد؟

راه‌اندازی یک کسب و کار جدید کاری هیجان انگیز اما پرهزینه است و نیاز به فراهم کردن ملزومات زیادی دارد. اولین چیز قطعا پیدا کردن مکانی ایده‌آل برای راه‌اندازی دفتر و سپس خرید مبلمان اداری مناسب است.

از آنجایی که راه‌اندازی یک کسب و کار جدید اغلب فعالیتی پرهزینه است، اکثر کارآفرینان به دنبال راه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌هایشان هستند. خرید مبلمان و میز اداری دست دوم یکی از راه‌هایی است که معمولا صاحبان دفاتر تجاری برای صرفه‌جویی ومدیریت در هزینه‌ها به آن متوسل می‌شوند.

اگر شما در حال راه‌اندازی یک دفتر جدید هستید و یا قصد جابجایی یا ارتقای مبلمان اداری موجود خود را دارید، در ادامه نکاتی مشاهده خواهید کرد که قبل از خرید مبلمان اداری بعدی باید به آن‌ها توجه کنید.

چرا برخی به سراغ خرید مبلمان و میز اداری دست دوم می‌روند؟

همان گونه که گفتیم راه‌اندازی و تأمین مالی یک تجارت هزینه‌بر و البته سخت است و نیاز به برنامه‌ریزی دقیقی دارد تا مطمئن شویم که همه چیز سر جایش است. هر ریالی که هزینه ‌می‌شود به نوعی سرمایه‌گذاری است و باید به صورت دقیق حساب و کتاب شود. به خصوص اگر شما خودتان سرمایه‌گذار نباشید، باید به سرمایه‌گذاران ثابت کنید که با احتیاط پولی را که به شما سپرده‌اند را خرج می‌کنید؛ بنابراین قبل از خرید مبلمان اداری، ضروری است که هزینه‌ها را کاملا بسنجید و اطمینان حاصل کنید که لوازمی را بخرید که واقعا ارزش داشته باشند و نیاز واقعی کسب و کار شما باشند.

از این رو نیاز است تا هزینه اجزای لوازم ضروری اداری مانند صندلی‌های اداری، میز اداری و سایر لوازم و تجهیزات را به صورت کاملا مشخص کنید. علاوه بر این، بی‌شک بسته به اندازه دفتر کارتان و تعداد کارکنان خود، باید مبلمان اداری خریداری کنید. در صورتی که مبلغ هزینه محدود باشد، طبیعتا برخی از افراد به سراغ گزینه‌های دست دوم خواهند رفت تا با پولی کمتر بتوانند تمامی ملزومات ضروری دفتر خود را خریداری کنند.

هنگام خرید مبلمان و میز اداری کارکرده چه مواردی را بررسی کنیم؟

ابعاد میز

دفتر شما چه بزرگ باشد چه کوچ، اندازه‌گیری دقیق ابعاد محل کارتان یکی از کارهای مهمی است که باید در هنگام خرید میز اداری، چه نو یا دست دوم به آن توجه کنید. هیچ چیز بدتر از این نیست که عاشق یک میز شوید اما شک داشته باشید که آیا برای فضای اداری شما متناسب است یا نه؛ بنابراین قبل از این که به دنبال خرید مبلمان اداری باشید، طول، عرض و عمق فضای خود را اندازه‌گیری کنید تا بدانید دقیقا باید به دنبال چه چیزی در بازار مبلمان اداری باشید. فضای اداری شما همه چیز را در مورد ابعاد مبلمان اداری کارکرده و یا مبلمان اداری جدیدی که قصد خرید آن را دارید تعیین می‌کند. اگر دفتر کوچک‌تری دارید و تعداد کمی کارمند دارید، خرید میز اداری مشترک بزرگ می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

مبلمان مناسبی را انتخاب کنید که به خوبی در دفتر شما قرار می‌گیرند و همچنین با سبک طراحی داخلی شما هماهنگی دارند. آوردن مبلمان بزرگ و حجیم به دفترتان ممکن است فضای قابل توجهی را بی جهت اشغال کند و بر حرکت آزاد کارکنان تأثیر منفی بگذارد؛ بنابراین، از قبل اندازه میز اداری مناسب دفتر کار خود را بر اساس میزان فضای خالی مورد نیاز تعیین کنید. چرا که باید فضای کافی برای جابجایی کارکنان خود در نظر بگیرید.

میز اداری دست دوم

دوستدار ارگونومی

راحتی کارکنان شما یکی از عوامل در هنگام خرید مبلمان اداری و به خصوص صندلی و میزهای اداری است. با توجه به این که کارکنان در تمام طول روز نشسته‌اند و کار می‌کنند، راحتی آنان در حین این ساعات طولانی مسئله بسیار مهمی است. ارتفاع و عمق میز اداری بسیار مهم است و خرید یک میز اداری کارکرده به شما این امکان می‌دهد آن را شخصا بازدید کنید و اندازه‌گیری‌های دقیق را انجام دهید. حتی می‌توانید یک صندلی را تا لبه میز بالا بکشید تا مطمئن شوید که ارتفاع آن با اندازه صندلی‌های اداری مطابقت دارد یا خیر. ارتفاع نامناسب میز اداری می‌تواند باعث خستگی دست و کمر کارمندان شود و امکان کار مؤثر را از آنان سلب کند.

قبل از خرید امتحان کنید

یکی از مزایای خرید میزهای اداری دست دوم این است که شما قادر به دیدن و لمس میزی که با خود به شرکت خواهید برد قبل از خرید آن هستید و تنها به دیدن از روی کاتالوگ بسنده نمی‌کنید. سفارش از کاتالوگ مزایای خود را دارد، اما هیچ چیز مانند دیدن میز از نزدیک و وارسی صورت کاملا شخصی نیست. در هنگام خرید میز اداری یک صندلی بگذارید و وانمود کنید که باید چیزی بنویسید، یا از صفحه کلید تظاهرآمیز برای اطمینان از ارتفاع مطلوب میز استفاده کنید. دسترسی به لوازم و سازمان‌دهی آن‌ها روی میز نیز بسیار مهم است، بنابراین بررسی کنید که آیا میز اداری انتخابی شما برای تمامی وسایل و لوازم اداری که به صورت بالقوه باید روی میز قرار دهید مناسب است؟

زیبایی شناسی

رنگ‌ها و ظاهری عالی فضای جذاب برای محیط دفتر شما ایجاد می‌کند. هماهنگی رنگی دفتر می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی بر فضای کار و افزایش روحیه کارمندان شما داشته باشد. از این رو در هنگام خرید مبلمان و یا میز اداری دست دوم هماهنگی رنگی و سبک آن با چیدمان و طراحی داخلی فضای اداری خود را نادیده نگیرید. کمی بیشتر جستجو کنید با بتوانید مورد مناسب خود را بیابید.

میز اداری دست دوم

بررسی قطعات، خط و خش و آسیب‌های احتمالی

میز اداری مورد پسند خود را حتما به صورت کامل وارسی نمایید. ببینید خط و خشی وجود دارد یا خیر؟ اگر وجود دارد کجاست و آیا قابل به رفع و تعمیر است یا خیر؟ همچنین با بررسی میزان خسارت و آسیب‌های میز اداری دست دوم شاید بتوانید کمی از فروشنده تخفیف بگیرید.

اهمیت انتخاب مبلمان و میز اداری در حفظ هویت برند شما

ما در یک جامعه طبقاتی زندگی می‌کنیم و سطح زیبایی دفتر شما به نوعی بیانگر قدرت سازمان و کارمندان شما است. همچنین، یک فضای اداری زیبا با چیدمان جذاب و مدرن روحیه کارکنان را افزایش می‌دهد، استرس را کاهش می‌دهد و افزایش بهره‌وری را به شکلی باورنکردنی تضمین می‌کند.

خرید تجهیزات مناسب یک فضای اداری ایده‌آل با بودجه محدود اگرچه کار آسانی نیست، اما برای شرکت شما کاملا ضروری است. برای خرید مبلمان اداری مناسب فضای خود، جستجوی خود را با ترکیبی از بازدیدهای فروشگاه و جستجوهای آنلاین شروع کنید… ممکن است برای خرید مبلمان اداری مناسب زمان و تلاش زیادی لازم باشد، اما وقتی بالاخره این کار را انجام دهید مطمئن باشید مشاهده خواهید کرد که ارزش تلاش شما را داشته است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من این مطلبو خیلی دوست داشتم

  2. مطلب خیلی مفیدی بود