ساخت گروه در توییتر

امکان ساخت گروه در توییتر به صورت آزمایشی فعال شد

به تازگی ساخت گروه در توییتر از سوی این شبکه اجتماعی به صورت آزمایشی آغاز شده است. این قابلیت برای بعضی از کاربران در دسترس خواهد بود.

به تازگی ابزاری تحت عنوان Communities از سوی شبکه اجتماعی توییتر به صورت آزمایشی پیاده‌سازی شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از این ابزار به گروهی از کاربران هم سلیقه خود توییت بفرستند. لازم به ذکر است که ساخت گروه در توییتر مختص به برخی از کاربران خواهد بود و در آینده‌ای نزدیک امکانات بیشتری از سوی این شبکه اجتماعی به کاربران ارائه خواهد شد.

پیوستن به گروه در صورت دعوت اعضا یا مدیر گروه

تاکنون به تعداد کاربرانی که امکان ساخت گروه در توییتر را خواهند داشت اشاره‌ای نشده، اما امکان پیوستن به گروه در صورت دعوت شدن وجود دارد. عموم افراد قادر خواهند بود تا گروه‌ها را مشاهده کنند، این در صورتی است که هم‌اکنون تنها در صورت دعوت مدیر یا یکی از اعضا می‌توان به گروه ملحق شد.

اخیرا قابلیت‌های متنوع و تازه‌ای از سوی توییتر به کاربران ارائه شده که هدف از آن‌ها گسترش این شبکه اجتماعی بوده است؛ برای نمونه‌ای از قابلیت‌ها می‌توان به اتاق‌های صوتی زنده و سرویس اشتراکی سوپر فالوز اشاره کرد. ساخت گروه در فیس بوک که یکی از اصلی‌ترین رقبای توییتر محسوب می‌شود طی سال‌های گذشته مورد توجه بسیاری از سوی این شرکت قرار گرفته است. این در صورتی است که گروه‌های فیس بوک بیشتر برای اهداف نادرستی از جمله مدیریت فعالیت‌های افراطی و همچنین رسانه‌ای کردن اطلاعات اشتباه سیاسی مورد استفاده قرار گرفته‌اند و به همین دلیل فیس بوک گروه‌های خود را با تغییراتی همراه کرده است.

وضع قوانین ویژه برای ساخت گروه در توییتر

طبق اعلام توییتر، قوانین خاصی برای ساخت گروه در توییتر وضع خواهد شد تا بدین وسیله بتوان از مشکلات احتمالی جلوگیری کرد و ایمنی کاربران را حفظ کرد. یکی از مدیران محصول توییتر عنوان کرده است گروه‌هایی که به صورت آزمایشی آغاز به فعالیت می‌کنند بیشتر در زمینه‌هایی مانند سگ‌ها، مراقب پوستی، اسنیکرز، هوا و ستاره‌شناسی فعالیت خواهند داشت و در ادامه گروه‌های دیگری نیز اضافه خواهند شد. کاربران در قالب ناظر گروه‌ خواهند بود و با کمک توییتر اقدام به وضع استانداردهایی برای گروه خود خواهند کرد. لازم به ذکر است که ناظران باید مورد تأیید توییتر قرار بگیرند.

سخنگوی توییتر عنوان کرده است که برای ساخت گروه در توییتر و جلوگیری از مشکلات احتمالی از حدود یک سال قبل با تعدادی از متخصصان مشورت شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*