گلکسی S21 اف ای

گلکسی S21 اف ای با تراشه اگزینوس 2100 در گوگل پلی کنسول رویت شد

گوشی گلکسی S21 اف ای سامسونگ در گوگل پلی کنسول ظاهر شد. گلکسی S21 FE به تراشه ۷ نانومتری اگزینوس 2100 و پردازنده گرفیکی مالی G78 مجهز شده است.

این روز‌ها پرچمدار اقتصادی سامسونگ سر و صدای زیادی در اینترنت به پا کرده است و حالا نیز در کنسول گوگل پلی حاضر شده تا نشان دهد که توان پردازشی خود را از اگزینوس 2100 تامین می‌کند. همچنین برخی مشخصات دیگر گلکسی S21 اف ای به واسطه این حضور لو رفته است که در ادامه بررسی می‌کنیم.

مشخصات و ویژگی‌های گلکسی S21 اف ای

نسخه ظاهر شده در گوگل پلی کنسول با چیپست اگزینوس 2100 همراه شده است. این تراشه بر پایه نود ۷ نانومتری TSMC ساخته شده است و از یک هسته آرم کورتکس A78 با فرکانس ۳ گیگاهرتز، ۳ هسته کورتکس A78 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز و ۴ هسته کورتکس A55 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز بهره می‌برد. وظیفه پردازش امور گرافیکی نیز بر عهده مالی G78 است.

گلکسی S21 اف ای

علاوه بر این، این نسخه از گلکسی S21 FE دارای ۸ گیگ رم است و با رابط کاربری One UI 3.0 بر پایه اندروید 11 عرضه خواهد شد.

همچنین می‌توان از داده‌های منتشر شده در Google Play Console متوجه شد که گلکسی اس 21 FE به یک نمایشگر +Full HD امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۰۰۹ پیکسل مجهز شده است که تراکم پیکسلی آن را به ۴۸۰ پیکسل در اینچ می‌رساند. نرخ تازه سازی نمایشگر نیز ۱۲۰ هرتز است. شایعات پیشین به رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۰۵ پیکسل در اینچ اشاره داشتند.

در تصویر منتشر شده نمایشگر با طراحی بدون حاشیه و حفره مرکزی برای میزبانی از دوربین سلفی دیده می‌شود. Galaxy S21 FE از طراحی مشابه با سری گلکسی اس 21 بهره می‌برد.

گلکسی S21 اف ای

گویا سامسونگ در نظر دارد این گوشی را در دو نسخه عرضه کند. یک نسخه به تراشه اسنپدراگون +۸۸۸ مجهز خواهد شد و هدایت دیگری را نیز Exynos 2100 به عهده خواهد داشت. عضو جدید سری گلکسی اس دارای یک باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپری خواهد بود و از شارژ سریع ۲۵ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد.

سامسونگ برای تصویر برداری و فیلم برداری ترکیب دوربین سه‌گانه ۳۲ + ۱۲ + ۸ مگاپیکسلی را برای کاربران در نظر گرفته است و یک ماژول ۱۲ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی حضور دارد.

زمان عرضه

بر اساس شنیده‌ها گلکسی S21 اف ای از ۷ مهر ماه در آمریکا برای فروش عرضه خواهد شد. این موضوع نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی رسمی از این گوشی پرطرفدار باقی نمانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*