پرینتر هواوی PixLab X1

پرینتر هواوی PixLab X1 با سیستم عامل هارمونی رونمایی شد

پرینتر هواوی PixLab X1 معرفی شد. هواوی پیکس لب ایکس 1 به سیستم عامل هارمونی مجهز شده است و می‌توان از آن به عنوان دستگاه کپی و اسکنر نیز استفاده کرد.

هواوی امروز در طی مراسمی در چین از اولین پرینتر دسکتاپ خود پرده‌ برداری کرد. هواوی PixLab X1  ویژگی‌های جذابی را در خود جای داده است و البته برخی از آنها بهترین عملکرد خود را در کنار سایر محصولات این شرکت نشان می‌دهند. این پرینتر به سیستم عامل هارمونی او اس مجهز شده است.

مشخصات و ویژگی‌های پرینتر هواوی PixLab X1

پیکس لب ایکس 1 یک پرینتر لیزری است که تنها می‌تواند خروجی سیاه و سفید را ارائه دهد. این پرینتر هوشمند می‌تواند در هر دقیقه حداکثر ۲۸ صفحه را چاپ کند و هواوی همچنین اعلام کرد که از پرینت خودکار دو رو نیز پشتیبانی می‌کند.

پرینتر هواوی PixLab X1

شما می‌توانید از این چاپگر به عنوان دستگاه کپی و اسکنر نیز استفاده کنید. نکته جالب اینکه در هنگام اسکن اسنادی همچون کارت شناسایی، دستگاه می‌تواند جهت درست را تشخیص دهد.

هواوی PixLab X1 تنها در رنگ سفید عرضه خواهد شد و ۹.۵ کیلوگرم وزن دارد. روی این پرینتر نیز دکمه‌های کنترلی لمسی قرار گرفته‌اند. در فهرست مشخصات محصول جدید هواوی به ۵۱۲ گیگ رم و ۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی اشاره شده است و همچنین شاهد حضور درگاه 10/100M Base-TX، USB 2.0، بلوتوث 5.0 و وای‌فای 5 هستیم.

هواوی پرینتر خود را به NFC مجهز کرده تا کاربران دستگاه‌های مجهز به NFC (همچون گوشی‌های موبایل) بتوانند با تنها یک ضربه به صفحه پرینت بگیرند.

غول فناوری چینی ادعا می‌کند که وقتی یک حساب کاربری به رایانه وصل شود، تمامی دستگاه‌های تحت آن نیز به پرینتر متصل خواهند شد و نیازی نیست که هر دستگاه به صورت جداگانه جفت شود. کاربران همچنین می‌توانند این پرنتر را با اعضای خانواده و دوستانی که به دستگاه‌هایشان متصل است، به اشتراک بگذارند.

پرینتر هواوی PixLab X1

پرینتر هواوی پیکس لب ایکس 1 از چاپ از راه دور هم پشتیبانی می‌کند و از یک تونر کارتریج استفاده می‌کند (X-15000 و F-1500). شما می‌توانید از این پرینتر در تمامی دستگاه‌های مجهز به ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7/8/10، ویندوز سرور 2003 و بالاتر، اوبونتو ۱۴.۰۴ و بالاتر، مک او اس 10.9.x و بالاتر و RedHat 7.0 و بالاتر استفاده کنند.

قیمت و زمان عرضه پیکس لب ایکس 1

هواوی قیمت ۲۹۴ دلاری را برای پرینتر PixLab X1 در نظر گرفته است. این پرینتر در حال حاضر در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی Vmall قرار گرفته است؛ اما کاربران فعلا قادر به خرید آن نیستند.