کامپیوتر دسکتاپی هواوی میت استیشن اس

کامپیوتر دسکتاپی هواوی میت استیشن اس معرفی شد

کمپانی هواوی که از خلا گوشی‌هایش در بازار رنج می‌برد، از کیس کامپیوتر دسکتاپی هواوی میت استیشن اس – Huawei MateStation S رونمایی کرد. این کیس به پردازنده AMD Ryzen مجهز است.

هواوی که سال کم سر و صدایی را از نظر معرفی گوشی‌های هوشمند جدید سپری کرده است، تلاش می‌کند با عرضه سایر محصولاتش در بازار همچنان سر زبان‌ها باشد. هواوی روز گذشته در یک رویداد خبری از جدیدترین دستاوردهای خود پرده برداشت که پرینتر لیزری PixLab X1 و کامپیوتر آل این وان میت استیشن X جزوی از آن‌ها هستند. اما یکی دیگر از محصولات هواوی، یک کامپیوتر دسکتاپی برای عموم کاربران به نام هواوی میت استیشن اس است.

کیس کامپیوتر هواوی میت استیشن اس

پردازنده دسکتاپ Huawei MateStation S از فضای کوچکی در حدود ۲۹۳ در ۹۳ در ۳۱۵.۵ میلی‌متر و طراحی Star Trek (فیلم پیشتازان فضا) برخوردار است. از مشخصات فنی این کامپیوتر می‌توان به پردازنده AMD Ryzen 5 4600G یا AMD Ryzen 7 4700G و پشتیبانی از دو رم دو کانال DDR4 به همراه فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی SSD اشاره کرد.

کامپیوتر دسکتاپی هواوی میت استیشن اس

این کامپیوتر به گونه‌ای طراحی شده که بتواند با گوشی‌های هوشمند تعامل خوبی برقرار کند. البته برای آن شما نیاز دارید از کیبورد سیمی Huawei K150 Wired Keyboard استفاده کنید. با این ویژگی، شما می‌توانید از قابلیت دو نمایشگر متصل به هم، انتقال فایل و ویرایش انواع فایل مشترک در دو دستگاه استفاده کنید.

در جلوی این دستگاه یک کلید پاور، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، یک پورت USB-A 3.0 و یک پورت USB Type-C تعبیه شده است. دو پورت USB-A 2.0 و دو پورت USB-A 3.0به همراه پورت VGA، پورت RJ45 و چندین پورت مفید دیگر نیز در پشت این کیس کامپیوتر قرار دارد.

گرچه هواوی هیچ اشاره‌ای به این نداشته، اما هواوی میت استیشن اس را به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل ویندوز ۱۰ عرضه می‌کند. و با توجه به اینکه میت استیشن S برای حرفه‌ای‌ها طراحی نشده، نسخه Home Edition این ویندوز روی آن نصب شده است.

قیمت دسکتاپ Huawei MateStation S

هواوی قصد دارد این کیس کامپیوتر را در دو مدل عرضه کند که اولین نسخه با پردازنده AMD Ryzen 5 4600G، رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی SSD برچسب قیمتی ۶۰۰ دلای دارد، در حالی که دومین نسخه با پردازنده AMD Ryzen 7 7400G، رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی SSD با قیمت ۷۹۰ دلاری عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*