کامپیوتر All-in-One هواوی میت استیشن ایکس

کامپیوتر All-in-One هواوی میت استیشن ایکس با یک نمایشگر غول پیکر معرفی شد

کامپیوتر All-in-One هواوی میت استیشن ایکس با نمایشگر ۲۸ اینچی +4K و پردازنده AMD Ryzen، سه اسپیکر و قیمت ۱۵۰۰ دلاری معرفی شد.

هواوی امروز از نخستین کامپیوتر All-in-One خود رونمایی کرد که از قضا این دیوایس خیلی هم درخشان و جذاب به نظر می‌رسد. کامپیوتر همه کاره هواوی میت استیشن ایکس به یک نمایشگر با رزولوشن شگفت انگیز +4K مجهز است، از پردازنده و کارت گرافیک AMD قدرت می‌گیرد و قیمتی فراتر از ۱۵۰۰ دلار دارد.

کامپیوتر آل این وان Huawei MateStation X

ظاهر کامپیوتر Huawei MateStation X شبیه به مانیتور MateView کمپانی هواوی است. این کامپیوتر به مانیتور مشابه ۲۸.۲ اینچی +4K (به عبارتی دیگر ۳۸۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل) با نسبت ابعاد ۳ به ۲، اما نسبت تصویر به بدنه کمتر ۹۲ درصدی با پشتیبانی از لمس ۱۰ نقطه‌ای مجهز است. از دیگر مشخصات فنی نمایشگر آل این وان هواوی می‌توان به پوشش ۹۸ درصدی از فضای رنگی P3 و ۱۰۰ درصدی فضای رنگی sRGB، گواهی TUV Rheinland Low Blue Light و Flicker-Free اشاره کرد. پایه هواوی میت استیشن ایکس عریض‌تر از پایه نمایشگر هواوی میت ویوو است و اسپیکر کل این ارتفاع را اشغال نکرده است. این نمایشگر همچنین با یک انگشت به طرف عقب خم می‌شود.

کامپیوتر All-in-One هواوی میت استیشن ایکس

در قلب تپنده این دیوایس پردازنده AMD Ryzen 5 5600H با کارت گرافیک Radeon حضور دارند. البته نسخه دیگری از آن با پردازنده قوی‌تر AMD Ryzen 5700H نیز عرضه خواهد شد. هواوی این دیوایس را با ۱۶ گیگابایت رم DDR4 (دو رم ۸ گیگ) و ۵۱۲ گیگابایت حافظه NVMe SSD عرضه می‌کند.

چهار میکروفون روی بدنه این کامپیوتر تعبیه شده که می‌تواند صدای کاربر را از فاصله ۵ متری دریافت کند. سه اسپیکر Devialet که شامل ۲ اسپیکر فول رنج ۵ وات و یک ساب ووفر ۱۰ وات می‌شود، صدای قابل قبولی را ارآئه می‌کند. یک وبکم ۱ مگاپیکسلی 720p HD نیز برای مکالمات ویدیویی روی آن تعبیه شده است.

در بخش ارتباطی، دو درگاه USB-C‌ با توان خروجی ۱۰ وات، دو درگاه USB-A، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱ و جک هدفون در دسترس کاربر قرار می‌گیرد. به همراه این آل این وان کیبورد Huawei Wireless Keyboard با حسگر اثر انگشت نیز عرضه خواهد شد. اسکنر این کیبورد در داخل دکمه پاور قرار گرفته است. ضمن اینکه ماوس بی‌سیم Huawei Bluetooth Mouse AF30 را نیز می‌توانید به همراه آن داشته باشید.

این کامپیوتر ویندوز ۱۰ را اجرا می‌کند، اما کاملاً رایگان به ویندوز ۱۱ نیز ارتقا پیدا خواهد کرد. هواوی ده‌ها قابلیت را نیز در این کامپیوتر آل این وان پیاده سازی کرده که به جذابیت آن اضافه می‌کند. این کامپیوتر می‌تواند با گوشی یا تبلت هواوی قابلیت چند نمایشگری را ارائه کند. یک حالت آینه‌ای می‌تواند نمایشگر تبلت هواوی را روی نمایشگر این کامپیوتر به نمایش بگذارد. با یک حالت اشتراک‌گذاری آسان می‌توانید بین دستگاه‌های هواوی به راحتی فایل جابجا کنید. علاوه بر این از حالت جفت‌سازی آسان با هدفون‌های سازگار هواوی نیز برخوردار است.

قیمت هواوی میت استیشن ایکس

قیمت پایه این مدل با پردازنده Ryzen 5 حدود ۱۵۵۰ دلار برآورد شده است. ضمن اینکه هواوی آل این وان جدیدش را در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای به فروش خواهد رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*