برنامه فوتوز ویندوز 11

برنامه فوتوز ویندوز 11 در اختیار کاربران اینسایدر قرار گرفت

مایکروسافت برنامه فوتوز ویندوز 11 را با طراحی چشم نواز برای کاربران ویندوز اینسایدر منتشر کرد تا گامی دیگر برای انتشار نسخه نهایی Windows 11 در چند هفته آینده بردارد.

تنها چند هفته تا معرفی رسمی ویندوز 11 باقی مانده است و کم کم شاهد ارائه ویژگی‌های جدید این سیستم عامل هستیم. چندی پیش مایکروسافت به امکان ارائه نسخه بازطراحی شده‌ای از برنامه فوتوز برای ویندوز 11 اشاره کرد و حالا ردموندی‌ها این برنامه را برای کاربرانی که در پروژه ویندوز اینسایدر ثبت نام کرده بودند، عرضه کرده‌اند.

برنامه فوتوز جدید از از رابط کاربری تازه‌ای بهره می‌برد که متناسب با زبان طراحی نوین Windows 11 و تغییرات آن از جمله تایپ فیس‌های جدید، گوشه‌های گرد و آیکون جدید است. این برنامه همچنین دارای حالت Dark Mode است که پیشتر اعلام شده بود در ویندوز 11 به صورت سیستمی وجود خواهد داشت. ویژگی جالب برنامه تصاویر جدید پشتیبانی از افزونه‌های دانلود شده از فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت است.

ویندوز 11 از 13 مهر ماه به عنوان یک به‌روزرسانی رایگان برای کلیه دستگاه‌های واجد شرایط منتشر خواهد شد. البته ممکن است چند هفته یا حتی چند ماه طول بکشد تا دستگاه شما طعم جدیدترین سیستم عامل ردموندی‌ها را بچشد.

به گفته مایکروسافت، کلیه دستگاه‌های واجد شرایط تا اواسط سال ۲۰۲۲ به‌روزرسانی ویندوز 11 را دریافت خواهند کرد. به محض اینکه این آپدیت برای یک دستگاه خاص آماده شود، کاربران از طریق نوتیفیکیشن مطلع خواهند شد.

ویندوز 11 جان دوباره‌ای به اکوسیستم ویندوز داده است و ویژگی‌های جذاب زیادی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. هرچند که خیلی از این ویژگی‌ها تا زمان عرضه رسمی آماده نخواهند شد. به عنوان مثال وب‌سایت The Verge اعلام کرد که پشتیبانی از برنامه‌های اندرویدی تا سال ۲۰۲۲ به ویندوز 11 نخواهد آمد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*