تریلر نسخه کنسول‌های نسل نهمی بازی GTA 5 را تماشا کنید

در جریان رویداد پلی استیشن امسال از تریلر جدید نسخه نسل نهمی بازی GTA 5 به همراه تاریخ انتشار این عنوان قدیمی و محبوب رونمایی شد.

در رویداد پلی استیشن شرکت سونی، بازی‌های مختلفی معرفی شدند و تعدادی از عناوین معرفی‌شده نیز با تریلرهای جدیدشان طرفداران را شگفت‌زده کردند. بازی بزرگ استودیو راک‌استار یعنی Grand Theft Auto 5 نیز در این مراسم نمایش مختصری داشت. نسخه نسل نهمی بازی GTA 5 با یک‌سری بهبودهای گرافیکی و به‌روزرسانی همراه خواهد بود تا پیش از معرفی و انتشار قسمت ششم، راک‌استار بتواند رکورد تازه‌ای را در زمینه فروش این عنوان به ثبت برساند!

بازی GTA 5

نسخه نسل جدید بازی GTA 5 در زمینه داستانی و شخصیت‌ها تغییری نکرده است اما با گیم‌پلی پویاتر و پیشرفت‌های دیگر در کنار ارتقا جلوه‌های بصری، تجربه به‌روزتری را ارائه خواهد کرد. این تریلر از لحاظ ظاهری بهتر از نسخه پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان به‌نظر می‌رسد اما قطعاً آن چیزی نیست که طرفداران امیدوار بودند ببینید. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

تنها موضوع مهم درباره این نسخه، تغییر تاریخ انتشار و به تاخیر افتادن زمان عرضه آن است. به احتمال قوی، بازی GTA 5 به جای ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ در ماه مارس ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. Rockstar و Take Two هنوز هیچگونه بیانیه‌ای در این‌باره صادر نکرده‌اند اما اطلاعات تکمیلی به زودی منتشر خواهد شد.

اولین انتشار GTA V به هشت سال پیش یعنی سال ۲۰۱۳ بازمی‌گردد. راک‌استار در مدت زمانی نزدیک به یک دهه، با گسترش بخش آنلاین جی تی ای ۵ و محبوبیت گسترده فرنچایز قدیمی‌اش، به ثروتی کلان دست پیدا کرد. پس از انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلف، به نظر می‌رسد که GTA VI تا قبل از سال ۲۰۲۵ عرضه نخواهد شد. بنابراین راک‌استار تصمیم گرفت تا از این فرصت طلایی استفاده کند و کاربران کنسول‌های نسل جدید سونی و مایکروسافت را نیز با بازی هشت سال قبل‌اش سرگرم سازد!

به نظر می‌رسد در این نسخه شاهد بهبودهای گرافیکی و پویایی بیشتر گیم‌پلی خواهیم بود اما آیا این تغییرات جزئی و نه‌چندان چشمگیر کافی هستند؟ نظر شما درباره سیاست‌های راک‌استار و نسخه نسل نهمی بازی GTA 5 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نسخه نسل نهمی بازی GTA 5 نه بلکه نسخه نسل نهمی جی تی ای سان آندریاس باید بگید