مزدا CX-5 مدل 2022

مزدا CX-5 مدل 2022 فیس لیفت با تغییرات جزئی معرفی شد

مزدا CX-5 مدل 2022 فیس لیفت معرفی شد. این کراس اوور ژاپنی در نسخه فیس لیفت نسبت به قبل تغییرات اندکی را تجربه کرده است. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت ژاپنی مزدا به صورت رسمی از فیس لیفت CX-5 پرده برداشت. از ویژگی‌های فیس لیفت میان‌دوره‌ای این کراس اوور ژاپنی می‌توان به طراحی ظاهری نسبتا جدید، تفاوت بیشتر میان تیپ‌ها، ارتقای شاسی، سیستم‌های کمک‌کننده بیشتر و سامانه چهار چرخ محرک استاندارد در تمام تیپ‌ها اشاره کرد. هرچند تغییرات ظاهری مزدا CX-5 مدل 2022 فیس لیفت اندک بوده است، اما بازطراحی سپر و جلوپنجره سه‌بعدی توانستند نمای جذاب و نسبتا متفاوتی را به وجود آورند.

مشخصات مزدا CX-5 مدل 2022 فیس لیفت

مزدا CX-5 مدل 2022

چراغ‌های جلو همانند گذشته توسط یک نوار کرومی به شکل بال به یکدیگر متصل شده‌اند. همچنین اکنون ورودی‌های هوای میانه سپر عریض‌تر از قبل هستند. در بخش عقب نیز طراحان تغییراتی چون چراغ‌های باریک‌تر و طراحی جدید سپر را در نظر گرفتند. مزدا CX-5 مدل 2022 فیس لیفت اکنون با رنگ ماسه‌ای جدید و چند طرح رینگ جدید روانه بازار خواهد شد. ضمن این که برای هر تیپ ویژگی‌های طراحی خاص در داخل و بیرون در نظر گرفته شده است.

مزدا CX-5 مدل 2022

مزدا برای فیس لیفت CX-5 در داخل نیز به‌روزرسانی‌هایی را در نظر گرفته است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به صندلی‌های بازطراحی شده، شارژر بی‌سیم گوشی های هوشمند و انتخاب‌گر هوشمند رانندگی مزدا اشاره کرد که رانندگان با این انتخاب‌گر می‌توانند از میان حالت‌های رانندگی مختلف نظیر یک حالت آفرود جدید حالت مورد نظرشان را انتخاب کنند.

مزدا CX-5 مدل 2022

مزدا نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی این خودرو را اخیرا ارتقا داده بود و برای همین برای آن تغییری در نظر نگرفت. هرچند سطح تجهیزات ایمنی این خودرو بهبود یافته است. مهندسان شاسی و تعلیق این کراس اوور را نیز به‌روز کردند که باعث شده سطح راحتی سواری افزایش یابد و سروصدا به ویژه در زمان رانندگی در مسیرهای خشن نیز کاهش پیدا کند.

مزدا CX-5 مدل 2022

موتورهای مزدا CX-5 مدل 2022 نسبت به قبل تغییری پیدا نکردند. از این رو این کراس اوور ژاپنی همانند قبل از موتورهای 2.5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 190 اسب بخار و گشتاور 252 نیوتن‌متر و همچنین موتور 2.5 لیتری توربو با قدرت 250 اسب بخار و گشتاور 434 نیوتن‌متر روانه بازار خواهد شد. هرچند با تغییراتی که اعمال شده اکنون گیربکس 6 سرعت اتوماتیک این خودرو نسبت به قبل پاسخ‌دهی بهتری خواهد داشت. البته تمام تیپ‌های این خودرو در بازار آمریکا به شکل استاندارد از سامانه چهار چرخ محرک بهره می‌برند.

مزدا CX-5 مدل 2022

جزئیات قیمتی فیس لیفت این کراس اوور طی ماه آینده اعلام خواهد شد، اما احتمالا این خودرو در زمستان در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید. با وجود این که مزدا CX-5 مدل 2022 به واسطه به‌روزرسانی‌های جدید می‌تواند تا چند سال آینده در بازار حضور موفقی داشته باشد، اما این خودروساز ژاپنی هم‌اکنون در حال توسعه نسل سوم آن بوده که قرار است روی پلتفرم محرک عقب جدیدی تولید شود و به موتور 6 سیلندر خطی جدید مزدا نیز مجهز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*