فیلم Nightmare Alley

اولین تریلر فیلم Nightmare Alley گیرمو دل‌تورو را تماشا کنید

اولین تریلر فیلم Nightmare Alley – کوچه کابوس، اثر جدید گیرمو دل تورو با بازی بردلی کوپر و کیت بلانشت منتشر شد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

گیرمو دل تورو به‌زودی فیلم Nightmare Alley را روی پرده خواهد داشت و حالا اولین تریلر آن نیز در دسترس قرار گرفته است.

دل تورو که آثاری همچون پسر جهنمی، هزارتوی پن و ستون فقرات شیطان را در کارنامه دارد و برای شکل آب، اسکار بهترین فیلم سال را به خانه برد، به‌زودی با فیلم کوچه کابوس به سینماها بازمی‌گردد. این اثر که فیلم‌برداری آن سال گذشته به پایان رسید، در ماه دسامبر اکران خواهد شود و تیم تولیدکننده امیدوار است که در فصل جوایز نیز بتواند مورد توجه قرار بگیرد.

داستان فیلم در رابطه با یک مرد خلافکار به نام استن است که استعداد ویژه‌ای در فریب دادن‌ آدم‌ها دارد و پس از آشنایی با یک روانپزشک، زندگی‌اش دچار تغییر و تحول می‌شود. نقش اصلی را بردلی کوپر برعهده دارد و در کنار او ستارگانی همچون کیت بلانشت، ویلم دفو، تونی کولت، ریچارد جنکینز، ران پرلمن، رونی مارا و دیوید استراترن به ایفای نقش می‌پردازند.

پس از چند پوستر جذاب، حالا اولین تریلر فیلم نیز از راه رسیده که نشان می‌دهد با چگونه اثری رو به رو هستیم. این ویدیو را در ادامه تماشا کنید.

اولین تریلر فیلم Nightmare Alley

کوچه کابوس اقتباسی از رمانی به همین نام اثر ویلیام لیندزی گرشام است که در سال 1947 نیز فیلمی بر اساس آن ساخته شد. البته تریلر فوق به خوبی نشان می‌دهد که دل تورو تلاش کرده تا از نسخه‌ی سینمایی قبلی فاصله بگیرد؛ او همچنین به این نکته اشاره داشته که این فیلم با آثار فانتری اخیر او همانند شکل آب و قله‌ای به رنگ خون (Crimson Peak) متفاوت است و به آثار کلاسیک نوآر شباهت دارد.

فیلم Nightmare Alley در تاریخ 17 دسامبر (26 آذر 1400) به اکران سینماهای جهان در می‌آید و باید تا چه اندازه موفق خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*