فیلم ماتریکس 4

اولین تریلر فیلم ماتریکس 4 را با زیرنویس فارسی تماشا کنید

سرانجام برادران وارنر نخستین تریلر رسمی فیلم ماتریکس 4 را منتشر کرد و طرفداران را به وجد آورد. بار دیگر شاهد بازگشت شخصیت نئو خواهیم بود.

بالاخره اولین تریلر فیلم ماتریکس 4 که با عنوان The Matrix Resurrections شناخته می‌شود منتشر شد. تقریباً ۲۰ سال پس از پایان این سه‌گانه محبوب با فیلم «انقلاب‌های ماتریکس» در سال ۲۰۰۳، فرنچایز اکشن و علمی‌-تخیلی واچوفسکی‌ها در آستانه بازگشت به سالن‌های سینما قرار دارد. مانند بسیاری از پروژه‌های هالیوودی، این فیلم هم تحت تاثیر همه‌گیری کروناویروس قرار گرفت و مجبور شد فیلمبرداری‌اش را در اوایل سال گذشته متوقف کند. خوشبختانه لانا واچوفکسی به عنوان کارگردان فیلم، سریعاً مراحل فیلمبرداری را پیش برد و این عنوان قرار است در ماه دسامبر اکران شود. قسمت چهارم سری پرطرفدار ماتریکس همزمان با اکران سینماها، در سرویس HBO Max نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدن چنین اثر بزرگی بسیار هیجان‌انگیز است اما به همان اندازه، سوالات متعدد فراوانی در مورد فیلم وجود دارد که باید به آن‌ها پاسخ داده شود. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، چگونگی بازگشت کیانو ریوز و کری-ان ماس در نقش نئو و ترینیتی است. این شخصیت‌ها در قسمت آخر سه‌گانه اصلی کشته شده‌اند و بسیاری از طرفداران کنجکاو هستند بدانند که آن‌ها به چه طریقی بازگشته‌اند و داستان به چه شکلی ادامه پیدا خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تریلر جذاب و نفس‌گیر فیلم ماتریکس 4 را تماشا کنید.

در این تریلر، به شکل عجیب و جالبی از نمادهای فیلم‌های گذشته مانند گربه سیاه، خالکوبی خرگوش سفید و نبرد نئو مورفیوس در دوجو استفاده شده است. این اشارات مستقیم به سه‌گانه اصلی، حکم سرنخ‌های داستانی قسمت چهارم را دارند؛ زیرا به نظر می‌رسد که توماس اندرسون خاطرات مبهمی از نئو در سه‌گانه ماتریکس را در سر دارد و در تلاش است تا تمام این ابهامات را برطرف کند. احتمالاً ترینیتی هم در وضعیت مشابهی قرار خواهد داشت؛ مانند اشاره‌ به آشنایی و رابطه‌اش با نئو.

شخصیت بازی‌شده توسط یحیی عبدالمتین دوم که به نظر می‌رسد مورفیوس جوان باشد، سعی دارد تا به نئو در یادآوری شخصیت حقیقی‌اش کمک کند. دیدن این اتفاق‌ها بسیار جالب‌ خواهد بود زیرا به نظر می‌رسد که فیلم ماتریکس 4، ترکیبی از یک ریبوت نه‌چندان جدی و ساختارشکن و طرح مشابهی با نسخه اول است؛ با اضافه شدن دیدگاه تازه‌ای نسبت به تکنولوژی امروزی که ما می‌شناسیم.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، تریلر فیلم The Matrix Resurrections دارای جلوه‌های بصری خیره‌کننده و لحظات اکشن هیجان‌انگیز است. این فرنچایز به دلیل ایجاد انقلابی شگرف در جلوه‌های ویژه شهرت دارد؛ بنابراین دیدن تماشای آنچه که لانا واچوفسکی برای مخاطبین در نظر گرفته است بسیار جذاب خواهد بود.

فیلم ماتریکس 4 در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) اکران خواهد شد و در اولین روز فصل زمستان، می‌توانید شاهد این اثر داغ و موردانتظار باشید. به نظر می‌رسد همه‌چیز برای شکل‌گیری یک فیلم جذاب، ماندگار و پرفروش مهیا شده است؛ تنها باید چند ماه دیگر منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بیشتر به جان ویک 4 میخوره تا ماتریکس4 خخخخ