آپدیت هواوی واچ 3

آخرین آپدیت هواوی واچ 3 این ساعت هوشمند را متحول می‌کند

آپدیت هواوی واچ 3 – Huawei Watch 3 منتشر شد. این به‌روزرسانی که ۲۳۹ مگابایت حجم دارد، ویژگی‌های مهمی را به ساعت هوشمند هواوی اضافه می‌کند.

هواوی واچ 3 که جدیدترین ساعت هوشمند هواوی است آپدیت جدید هارمونی او اس را با شماره فریمور 2.0.0.188 دریافت کرد. این به‌روزرسانی که در حال حاضر برای کاربران چینی عرضه شده است ۲۳۹ مگابایت حجم دارد و به زودی در اختیار کاربران سایر مناطق نیز قرار خواهد گرفت.

با به‌روزرسانی جدید ویژگی‌های جذابی به هواوی واچ 3 اضاقه شده‌اند. حالا شما می‌توانید از طریق خود ساعت به پیامک‌های دریافتی پاسخ دهید. همچنین شاهد پشتیبانی از بخش فرمت‌های مختلف موسیقی از حافظه داخلی هستیم. قابلیت Raise to Wake (روشن شدن نمایشگر در صورت برداشتن ساعت)‌ نیز بهبود پیدا کرده است.

آپدیت هواوی واچ 3

هواوی علاوه بر اینها با آپدیت اخیر هارمونی او اس واچ 3 قابلیت جدیدی را برای تشخیص شستن دست اضافه کرده است که به شستن هرچه بهتر دست‌ها (بر اساس پژوهش‌های علمی)‌ کمک می‌کند. آخرین تغییر این به‌روزرسانی نیز امکان امتحان کردن واچ فیس‌های غیر رایگان برای مدت ۵ دقیقه پیش از خرید است.

هواوی در ۱۲ خرداد ماه سال جاری از سری Huawei Watch 3 (واچ 3 و واچ 3 پرو) رونمایی کرد. نسل قبلی این ساعت یعنی هواوی واچ 2 در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شده بود.

واچ 3 دارای نمایشگر ۱.۴۳ اینچی امولد با رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل و تراکم ۳۲۶ پیکسل در اینچ است. حداکثر روشنایی نمایشگر به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد و نرخ تازه‌سازی نیز برابر با ۶۰ هرتز است. هواوی یک باتری ۴۵۰ میلی‌آمپری را در بدنه ساخته شده از فولاد ضد زنگ این ساعت قرار داده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*