عجیب ترین شغل های جهان

با عجیب ترین شغل های جهان آشنا شوید؛ از بو کردن باد معده گاو تا جمع کردن کرم!

ما در این مطلب 10 نمونه از عجیب ترین شغل های جهان را به شما معرفی خواهیم کرد. شاید شما پس از شناخت این مشاغل به کار خود افتخار کنید.

در جهان شغل‌های بسیاری وجود دارد که کمتر کسی از وجود آن‌ها باخبر است و نزد مردم عادی بسیار عجیب به نظر می‌رسند. اما برخی از افراد برای گذراندن زندگی خود مجبور می‌شوند به سراغ آن‌ها بروند. اگر قصد آشنایی با این مشاغل را دارید تا انتها با ما همراه باشید.

10 نمونه از عجیب ترین شغل های جهان

1. کرم جمع کن

عجیب ترین شغل های جهان

تعدادی از افراد به طور شبانه روزی به دنبال کرم‌ها می‌گردند و آن‌ها را به منظور فروش به ماهی‌گیران جمع‌آوری کرده و به بازار می‌برند. ماهی‌گیران نیز از این کرم‌ها برای صید ماهی بهره می‌برند.

2. کنترل کننده کیفیت تاس

عجیب ترین شغل های جهان

متوازن نبودن تاس در باز‌ی‌هایی که وابسته به تاس هستند می‌تواند منجر به خراب شدن بازی شود. از این رو برای جلوگیری از این اتفاق تعدادی از افراد تحت عنوان بازرس استخدام می‌شوند تا به کیفیت تاس‌ها نظارت کنند و آزمایش‌هایی را روی آن‌ها انجام دهند.

3. بو کننده گاو

عجیب ترین شغل های جهان

به منظور این که از سالم و بهداشتی بودن غذای گاو اطمینان حاصل شود،‌ تعدادی از افراد استخدام می‌شوند تا بادی که گاو از خود خارج می‌کند را استشمام کنند. این کار یکی از عجیب ترین شغل های جهان محسوب می‌شود.

4. کنترل کننده غذای حیوانات خانگی

عجیب ترین شغل های جهان

شرکت‌های تولید کننده غذای حیوانات خانگی تعدادی از افراد را به استخدام خود در می‌آورند تا استاندارد بودن یا نبودن مزه و بوی محصولات تولید شده را مورد آزمایش قرار داده و کنترل کنند. به این افراد کنترل کننده غذای حیوانات خانگی گفته می‌شود.

5. توپ گلف جمع کن

عجیب ترین شغل های جهان

در جریان بازی گلف معمولا تعدادی از توپ‌ها در زمین بازی گم می‌شود و برخی از افراد استخدام می‌شوند تا این توپ‌ها را بیابند. لازم به ذکر است که این افراد روزانه 2000 تا 5000 هزار توپ گلف را پیدا می‌کنند.

6. کارشناس عطر زیر بغل

عجیب ترین شغل های جهان

تعدادی از شرکت‌های تولیدکننده عطر به منظور این که محصول آن‌ها در هنگام عرضه به فروش زیادی دست پیدا کند،‌ کارشناس‌هایی را استخدام می‌کنند تا به بوکردن زیر بغل انسان‌ها بپردازند.

7. جداکننده جوجه‌های نر و ماده

عجیب ترین شغل های جهان

برخی از مرغداری‌ها برای این‌ که بتوانند محصولات خود را با نظم بیشتری طبقه بندی کنند، تعدادی از افراد را استخدام می‌کنند تا جوجه‌های نر و ماده را از یکدیگر تفکیک کنند.

8. چپاندن مسافران قطار

عجیب ترین شغل های جهان

دولت ژاپن برای این که هیچ فضای خالی در داخل کابین قطار باقی نماند، افرادی را استخدام می‌کند تا مردم را به زور وارد کابین کنند. این کار نیز یکی از عجیب ترین شغل های جهان محسوب می‌شود.

9. کنترل کننده شیرین‌کاری‌های ترسناک

عجیب ترین شغل های جهان

در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی کارهای عجیبی نظیر خوردن سوسک در نظر گرفته می‌شود تا شرکت کننده به انجام آن‌ها بپردازد؛ اما قضیه به همین‌جا ختم نمی‌شود و پیش از شرکت کننده، متخصصانی به منظور این که از بی‌خطر بودن کارهای مذکور اطمینان حاصل شود آن‌ها را مورد تست قرار می‌دهند.

10. دوشنده سم مار

عجیب ترین شغل های جهان

شغل برخی از افراد دوشیدن سم مار است. برای دوشیدن سم حتما باید مار زنده باشد و از این رو این شغل همواره جان افراد را تهدید می‌کند. در حال حاضر دانشمندان برای انجام بسیاری از مطالعات پزشکی از جمله توسعه دارو از سم مار استفاده می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایستادن به جای یکی دیگه توی صف واکسن هم عجیبه