مشخصات فنی گلکسی تب A8 2021 سامسونگ

اطلاعات و مشخصات فنی گلکسی تب A8 2021 سامسونگ فاش شد

یک افشاگر اطلاعات و مشخصات فنی گلکسی تب A8 2021 سامسونگ را فاش گرد. تبلت میان‌رده گلکسی تب ای ۸ ۲۰۲۱ به زودی عرضه می‌شود.

رندرهای مبنی بر طرح CAD تبلت پیش روی گلکسی تب ای ۸ ۲۰۲۱ سامسونگ منتشر شده بود و اکنون مشخصات فنی آن به بیرون درز پیدا کرده است. یک افشاگر اطلاعاتی را ارائه کرده که نشان می‌دهد این گوشی می‌تواند به چیپست اسنپدراگون شرکت کوالکام مجهز است.

بیشتر بخوانید:

تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8 2021 در تصاویری خودنمایی کرد

مشخصات فنی گلکسی تب A8 2021

بر اساس این گزارش، از مهم‌ترین مشخصات فنی گلکسی تب A8 2021 به یک پنل ۱۰.۴ اینچی TFT مجهز است. این نمایشگر رزولوشن فول اچ‌دی را ارائه می‌کند و ما انتظار داریم نرخ رفرش استانداردی داشته باشد. همانطور که گفته شد این تبلت از چیپست اسنپدراگون قدرت می‌گیرد، اما نام دقیق این چیپست مشخص نیست.

مشخصات فنی گلکسی تب A8 2021 سامسونگ

علاوه بر این نسخه‌های مختلف این تبلت نیز فاش شده است. آنطور که این افشاگر می‌گوید، تبلت سامسونگ در نسخه‌هایی با ۳ یا ۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. ۱۲۸ گیگابایت میزان حافظه داخلی آن است و از یک کارت میکرو اس دی برای ارتقا حافظه پشتیبانی می‌کند. حاشیه‌های اطراف نمایشگر این تبلت ضخامت زیادی دارد. یک دوربین روی قاب پشتی آن قرار دارد و در دو نسخه LTE و Wi-Fi عرضه می‌شود.

در بخش صوتی سامسونگ از اسپیکر چهارگانه‌ای با پشتیبانی از دالبی اتموس در این تبلت استفاده کرده است. یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و یک درگاه USB-C نیز در زیر دیوایس دیده می‌شود. برای حفظ امنیت کاربران نیز یک حسگر اثر انگشت روی فریم جانبی و در زیر کلید پاور گنجانده شده است.

مشخصات فنی گلکسی تب A8 2021 سامسونگ

سامسونگ هنوز تاریخ رونمایی و زمان عرضه تبلت Galaxy Tab A8 2021 را اعلام نکرده است. ولی با توجه به اینکه تعداد گزارش‌های افشاگرانه این تبلت رو به افزایش است، انتظار می‌رود به زودی شاهد ظهور آن در بازار باشیم. گفته می‌شود قیمت پایه این تبلت حدود ۲۷۱ دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*