واردات خودروهای کار کرده

ممنوعیت واردات خودروهای کارکرده همچنان ادامه دارد

به گفته مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، ممنوعیت واردات خودروهای کارکرده و بالای ۴۰ هزار دلار همچنان ادامه دار خواهد بود.

مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در ارتباط با طرح واردات خودرو عنوان کرد مطابق با این طرح، تمامی اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مجاز هستند که خودرو به کشور وارد کنند و مسئولیت این کار فقط بر دوش شرکت‌ها نخواهد بود،‌ از این رو نیازی به تعیین شرکت‌های واجد شرایط نیست. با اجرایی شدن این طرح تمام افراد متقاضی می‌توانند بدون محدودیت خاصی وارد عرصه واردت شوند.

ممنوعیت واردات خودروهای کارکرده پابرجا است

در ابتدا قرار بود تا مطابق با این طرح، ورود خودروهای کارکرده نیز آزاد شود؛ اما بنا بر دلایلی این مسئله منتفی شد و تنها خودروهای صفر با قوانینی که از پیش برای واردات تعیین شده است مجوز ورود به کشور را دریافت خواهند کرد. از این رو خودروهایی که از 40 هزار دلار گران‌تر بوده یا آن‌هایی که از 2500 سی سی فراتر باشند نیز امکان ورود به کشور را نخواهند داشت.

تمام افراد مجاز به واردات خواهند بود

مهدی دادفر در ادامه بیان کرد کشور ما هم‌اکنون توانایی آن را دارد تا واردات را بدون هیچ مشکلی از سر بگیرد و چنانچه شرکت‌هایی که تا پیش از این خودرو به کشور وارد می‌کردند در حال حاضر توان ورود خودرو به کشور را از دست داده باشند، مشکلی از این بابت متوجه کشور نخواهد شد؛ چرا که تمام افراد مجاز به واردت هستند و می‌توانند اقدام به انجام این کار کنند.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در انتها خاطرنشان کرد در صورتی که خودروهای وارداتی نیازمند شرکت‌های پشتیبان خدمات پس از فروش باشند، شرکت‌های ما قادر به انجام این کار خواهند بود و توانایی آن را دارد که برای تمامی اتومبیل‌ها خدمات بدهند. لازم به ذکر است که در حال حاضر از شرکت‌های خدمات دهنده مولتی برند نیز بهره‌مند هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*