باتری موتورولا اج 20 پرو

نتایج تست باتری موتورولا اج 20 پرو منتشر شد؛ یک گوشی ایده‌آل برای تماشای فیلم

نتایج تست باتری موتورولا اج 20 پرو – Motorola Edge 20 Pro و سرعت شارژ آن منتشر شد. گوشی پرچمدار موتورولا گزینه‌ای ایده‌آل برای علاقه‌مندان به تماشای فیلم است.

موتورولا اج 20 پرو به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است که بهترین واژه برای توصیف میزان ظرفیت آن «استاندارد» است. مدل غیر پرو با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری همراه شده بود و خیلی خوب است که موتورولا تصمیم گرفته متناسب با اضافه کردن پسوند پرو باتری را هم بزرگتر کند.

تست باتری موتورولا اج 20 پرو

باتری موتورولا اج 20 پرو

در تست باتری وب‌سایت GSMArena، نماینده موتورولا در تمامی بخش‌ها به جز وبگردی با حداکثر نرخ تازه‌سازی عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد. البته در این بخش نیز توانست با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز تا ۱۲ ساعت و ۳۲ دقیقه دوام بیاورد که نتیجه بدی محسوب نمی‌شود.

۲۳ ساعت پخش ویدیو با یک بار شارژ خودش گویای همه چیز است و امکان بیش از ۴۰ ساعت تماس صوتی نیز فراتر از نیاز بسیاری از کاربران است. این گوشی در حالت Standby نیز مصرف انرژی متعادلی داشت. همه اینها در کنار هم سبب شد که موتورولا اج 20 پرو در نهایت امتیاز کلی ۱۱۲ ساعت را به دست آورد.

باتری موتورولا اج 20 پرو

در تست وبگردی نرخ تازه‌سازی روی بیشترین میزان ممکن تنظیم شده بود. اگر بخواهید از گزینه رفرش ریت خودکار استفاده کنید (که در اکثر مواقع رفرش ریت را روی ۶۰ هرتز تنظیم می‌کند و تقریبا هر ۱۰ ثانیه به ۱۲۰ هرتز می‌رساند)، یک ساعت بیشتر از حالت اول می‌توانید در اینترنت گشت و گذار کنید که خیلی تفاوت چشمگیری نیست.

همچنین با توجه به تعداد دفعاتی که در هنگام وبگردی نمایشگر را لمس می‌کنید،‌ ممکن است مدت زمانی که گوشی روی رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است، افزایش یابد.

سرعت شارژ Motorola Edge 20 Pro

در جعبه عضو جدید سری موتورولا اج آداپتور توربو پاور ۳۰ وات قرار داده شده است و خبری از سرعت‌های شارژ دیوانه‌وار این روز‌ها نیست. با این سرعت شارژ متوسط، عملکرد موتورولا در تست شارژ آنچنان جنگی به دل نمی‌زند. در مدت ۳۰ دقیقه تقریبا نیمی از ظرفیت باتری پر شد و شارژ کامل نیز ۱ ساعت و ۱۷ دقیقه طول کشید.

سرعت شارژ موتورولا اج 20 پرو فوق‌العاده کمتر از گوشی‌های جدید ویوو، ریلمی، وان پلاس و شیائومی است که از سیستم‌های شارژ سریع اختصاصی خود بهره می‌برند. نکته مهم اینجاست که این گوشی در مقایسه با دستگاه‌هایی PowerDelivery محوری همچون زد تی ای اکسون 30 و گوشی‌های گلکسی هم کند‌تر است و این در حالی است که سامسونگ از آداپتور‌هایی با توان پایین‌تر استفاده می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*