هواوی واچ فیت

یک آپدیت بزرگ برای ساعت هوشمند هواوی واچ فیت منتشر شد

هواوی واچ فیت که به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند بازار محسوب می‌شود، به تازگی یک آپدیت بزرگ را دریافت کرد و نسبت به قبل ارتقا یافت.

هواوی واچ فیت به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین ساعت های هوشمند بازار محسوب می‌شود که با صفحه نمایش بزرگ و قابلیت‌های متعدد خود توانسته نگاه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. شرکت هواوی نیز به تازگی برای آن یک آپدیت جدید را ارائه کرد که تغییرات و بهبودهای بزرگی را برای این ساعت هوشمند به همراه داشته است.

جزئیات آپدیت جدید هواوی واچ فیت

هواوی در ماه ژوئن سال 2021 برای ساعت هوشمند واچ فیت یک آپدیت را ارائه داده بود که قابلیت‌های مهم و جدیدی چون امکان تعریف کلمه عبور برای قفل صفحه و پاسخ دادن به پیام‌های کوتاه دریافتی را به همراه داشت. علاوه بر این، این ساعت هوشمند به تازگی یک آپدیت دیگر را نیز دریافت کرده است که شامل بهینه‌سازی‌های بزرگی برای قفل صفحه، افزایش سرعت کلی دستگاه و رفع برخی مشکلات است.

هواوی واچ فیت

هواوی واچ فیت آپدیت ماه سپتامبر را با نگارش 1.0.5.20 دریافت کرد؛ در واقع نسخه نرم افزار این ساعت از نگارش قبلی 1.0.5.12 به 1.0.5.20 ارتقا پیدا کرده است. چنین آپدیتی باعث شده تا قابلیت تعریف کلمه عبور برای قفل صفحه و امنیت ساعت هوشمند نیز افزایش پیدا کند. ضمن این که این آپدیت توانسته اعلان‌ها را نیز برای نمایش بهتر در وجود کلمه عبور بهینه‌سازی کند تا بهتر از قبل به نمایش درآیند.

بهبود پایایی و پایداری ارتباط بلوتوث یکی دیگر از تغییرات مهم این آپدیت محسوب می‌شود. همچنین این آپدیت باعث پایداری ارتباط بی‌سیم شده و متصل شدن واچ فیت به گوشی یا تبلت کاربر را نیز ارتقا خواهد داد. هواوی در این آپدیت جدید مشکل نمایش غیر عادی رکورد تمرین‌ها در برخی شرایط خاص را نیز برطرف کرده است.

علاوه بر این موارد، کاربران هواوی واچ فیت با نصب این آپدیت از عملکرد سریع‌تری نیز برخوردار خواهند شد. حجم این آپدیت جدید با وجود تمام تغییرات بزرگی که به همراه دارد فقط 6.5 مگابایت اعلام شده و کاربران از طریق اپلیکیشن Huawei Health به آسانی می‌توانند آن را دریافت و نصب کنند.

هواوی واچ فیت

از این رو کاربران برای نصب این آپدیت می‌بایست به اپلیکیشن Health مراجعه کرده و اطمینان حاصل کنند که ساعت واچ فیت آنها به گوشی متصل است. در گام بعدی با مراجعه به بخش Firmware می‌توانند به دریافت و نصب آپدیت جدید بپردازند. البته میزان شارژ باتری ساعت هوشمند قبل از شروع آپدیت می‌بایست بیشتر از 20 درصد باشد. فرایند دریافت و نصب این آپدیت فقط چند دقیقه به طول خواهد انجامید و باعث افزایش سرعت و عملکرد این ساعت هوشمند خواهد شد. همچنین کاربران ایرانی می‌توانند ساعت هوشمند هواوی واچ فیت را در بازار ایران با قیمت مناسب و گارانتی معتبر خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من بروز رسانی کردم اولش که پین گذاشتم راحت وقتی خاموش میشد قفل میشد ولی وقتی پین رو برداشتم و دوباره گذاشتم دیگه قفل نمیشه چیکار کنم؟؟؟؟
    و اینکه دیدم نوشتید که میشه به پیام ها جواب داد میشه بگید کجا و چجوری میشه این کار رو کرد من نمیدونم؟؟
    و اینکه بعضی جا ها دیدم نوشتن میشه گوشی رو سایلنت کرد یا انلاک کرد چجوری باید این کار را کرد؟؟