کامپیوتر آل این وان HP Envy 34

کامپیوتر آل این وان HP Envy 34 معرفی شد؛ توانمند و همه‌کاره به معنای واقعی!

کامپیوتر آل این وان HP Envy 34 با پردازنده نسل یازدهمی Intel Core i9، رم و حافظه ارتقا پذیر، مشخصات فنی و قیمت زیر رسماً معرفی شد.

شرکت آمریکایی HP از یک کامپیوتر دسکتاپی جدید از خانواده Envy رونمایی کرد. کامپیوتر آل این وان HP Envy 34 همانطور که از نامش مشخص است، به خاطر استفاده از یک نمایشگر بزرگ ۳۴ اینچی فوق عریض توانسته تمام قطعات مورد نیاز برای داشتن یک کامپیوتر قدرتمند را به خوبی در داخل خودش جای دهد.

کامپیوتر آل این وان HP Envy 34

کامپیوتر All-in-One اچ پی انوی ۳۴ یک نمایشگر ۳۴ اینچی اولترا واید IPS با رزولوشن 5K (برابر با ۵۱۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسل) را ارائه می‌کند. این کامپیوتر شخصی از پردازنده نسل یازدهمی Intel Core i9 با کارت گرافیک Nvidia RTX 3080 قدرت می‌گیرد. این کامپیوتر همچنین به لطف چهار اسلات رم و ۲ اسلات حافظه M.2 SSD، از نظر حافظه و رم نیز ارتقا پذیر است.

کامپیوتر آل این وان HP Envy 34

این کامپیوتر از امکانات منحصر به فردی بهره می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به یک وب‌کم ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد که به صورت مغناطیسی به فریم دور نمایشگر می‌چسبد و این به شما اجازه می‌دهد مثل عکس زیر آن را در هر زاویه‌ای که مناسب بود نصب کنید. پایه این کامپیوتر نیز نقش یک شارژر بی‌سیم ۱۵ وات را ایفا می‌کند که با قرار گرفتن گوشی یا هر دستگاه سازگار با شارژ بی‌سیم، می‌تواند آن را شارژ کند.

کامپیوتر آل این وان HP Envy 34

در پشت نمایشگر، شما دو پورت تاندربولت ۴ و چهار پورت USB-A را در اختیار خواهید داشت. یک جفت پورت USB-A به همراه یک پورت USB-C نیز روی فریم کناری سوار است. این آل این وان همچنین یک پورت HDMI و یک جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری را هم در اختیار شما خواهد گذاشت.

کامپیوتر آل این وان HP Envy 34

کامپیوتر آل این وان اچ پی انوی ۳۴ با قیمت پایه ۱۹۹۹ دلاری و از ماه آینده وارد بازارهای جهانی می‌شود. قطعاً مشخصات فنی و امکانات انوی ۳۴ برای یک کامپیوتر All-in-One بی‌نظیر است؛ اگرچه برای داشتن آن باید مبلغ هنگفتی را هم کنار بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*