هواوی نوا وای 60

آشنایی با مهم‌ترین قابلیت‌های هواوی نوا وای 60 ؛ یک گوشی اقتصادی برای جوانان

هواوی نوا وای 60 به عنوان یکی از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی هواوی از سری محبوب nova Y محسوب می‌شود. در ادامه با قابلیت‌های مهم این گوشی اقتصادی آشنا می‌شویم.

هواوی اخیرا نوا وای 60 را به عنوان یکی از جدیدترین گوشی‌های سری nova Y به بازار عرضه کرد. این گوشی اقتصادی با برخورداری از ویژگی‌های نظیر طراحی جوان پسند، صفحه نمایش FullView Display، دوربین پشتی سه‌تایی و باتری پرظرفیت توانسته به بهترین گوشی اقتصادی ویژه جوانان تبدیل شود. در این مقاله قصد داریم شما را با مهم‌ترین قابلیت‌های این گوشی هواوی آشنا کنیم.

مهم‌ترین قابلیت‌های هواوی نوا وای 60

طراحی مدرن با کیفیت ساخت بالا

هواوی برای نوا وای 60 طراحی به‌روز با لبه‌های خمیده را در نظر گرفته است که باعث شده تا کاربران بتوانند به آسانی آن را در دستان خود نگه دارند. با وجود این که هوای نوا وای 60 از باتری بزرگ با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر بهره می‌برد، وزن آن فقط 185 گرم بوده و تمام سنین می‌توانند از آن استفاده کنند.

هواوی نوا وای 60

هواوی نوا وای 60 در دو رنگ جذاب مشکی و سبز روانه بازار می‌شود و با طراحی جذاب خود نسبت به سایر گوشی‌های اقتصادی هم‌رده زیباتر به نظر می‌رسد. برای این گوشی حسگر اسکنر اثر انگشت درون دکمه خاموش-روشن نیز در نظر گرفته شده که از سرعت بالایی برای بازگشایی قفل گوشی بهره می‌برد.

با وجود این که هواوی نوا وای 60 در ردیف گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد، اما مشتریان با خرید آن چیزی را از دست نخواهند داد. در واقع این گوشی از قابلیت‌های مدرن و کاربردی نظیر درگاه Type-C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، بلوتوث 5.1 و شکاف کارت حافظه Micro SD نیز بهره می‌برد.

نمایشگر FullView Display با حاشیه‌های باریک

هواوی نوا وای 60

هواوی برای محصول جدید خود صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح تصویر +HD را در نظر گرفته که قادر به تولید 16.7 میلیون رنگ مختلف است. گستره دینامیکی وسیع‌تر نسبت به محصولات این رده قیمتی به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم این صفحه نمایش محسوب می‌شود که تماشای فیلم و تصاویر را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. گستره دینامیکی وسیع‌تر به این معناست که صفحه نمایش در تفکیک رنگ‌ها و همچنین نمایش جزئیات بیشتر تصویر در نواحی تاریک صحنه از توانایی بیشتری برخوردار خواهد بود. هواوی نوا وای 60 به یک پنل TFT LCD (IPS) با وضوح تصویر 1600×720 پیکسل نیز مجهز شده تا بتواند به خوبی به نیاز کاربران مختلف پاسخ دهد.

دوربین سه تایی با فناوری پیشرفته

هواوی نوا وای 60 از دوربین سه‌تایی بهره می‌برد که می‌تواند به نیاز کاربران در شرایط مختلف پاسخ دهد. برای این گوشی اقتصادی از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر باکیفیت و ضبط ویدیو 1080 با جزئیات بالا استفاده شده است. همچنین این گوشی از یک دوربین اولتراواید یا فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق نیز بهره می‌برد که می‌تواند تجربه کاملی از تصویربرداری را ارائه کند.

هواوی نوا وای 60

مالکان این گوشی با استفاده از دوربین اولتراواید و با میدان دید 120 درجه قادر خواهند بود سوژه‌های بیشتری را به ثبت برسانند که این ویژگی برای ثبت تصاویر دسته جمعی یا مناظر زیبا بسیار کاربردی خواهد بود. هواوی نوا وای 60 برای ثبت تصاویر سلفی نیز به یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فناوری کاهنده نویز مجهز شده است. دوربین سلفی این گوشی با استفاده از فناوری پیشرفته کاهنده نویز و فناوری ارتقا دهنده HDR می‌تواند حتی در نور کم نیز تصاویر سلفی با کیفیتی را به ثبت برساند.

هواوی نوا وای 60

البته شاید کاربران دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی را معمولی بدانند، اما فناوری‌های نرم افزاری و پردازشی اختصاصی این شرکت چینی توانسته دوبین گوشی هواوی نوا وای 60 را نسبت به سایر محصولات متمایز کند؛ برای مثال قابلیت Huawei Beauty Mode 5.0 هواوی باعث افزایش زیبایی رنگ پوست و چهره در کنار اضافه کردن اشیا به تصویر خواهد شد. این قابلیت به فناوری پیشرفته هوش مصنوعی نیز مجهز شده است.

باتری بزرگ با وجود وزن کم

هواوی برای این گوشی اقتصادی 185 گرمی باتری بزرگ با ظرفیت 5000 میلی‌آمپری را در نظر گرفته است که می‌تواند به نیاز کاربران جوان پاسخ دهد. ضمن این که برای این گوشی فناوری پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی برای مصرف بهینه‌تر باتری نیز استفاده شده که می‌تواند دوام باتری را افزایش دهد.

سخت افزار کارآمد و قابل اتکا

هواوی نوا وای 60 از چیپست 8 هسته‌ای MediaTek Helio P35 با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد؛ در حالی که گوشی های هم رده هواوی نوا وای 60 غالبا با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شوند. البته مشتریان این گوشی قادرند برای آن یک کارت حافظه microSD با ظرفیت تا 512 گیگابایت نیز سفارش دهند.

صدای گوش نواز

هواوی نوا وای 60

هواوی برای این گوشی اقتصادی فناوری ارتقا دهنده صدا انحصاری Histen 6.1 خود را در نظر گرفته است که با عملکرد فوق‌العاده باعث بهبود صدا خواهد شد. این فناوری با هدف لذت بردن حداکثری از گیم پلی بازی‌ها به شکل ویژه بهینه‌سازی شده و به کمک این فناوری حداکثر بلندی صدای این گوشی به 86 دسی‌بل خواهد رسید. ضمن این که برای کاربران امکان اعمال تنظیمات و افکت‌های مختلف نیز فراهم شده است.

جمع‌بندی

هواوی نوا وای 60 به عنوان یک گوشی اقتصادی به‌روز و قدرتمند محسوب می‌شود که با طراحی جذاب، دوربین باکیفیت و امکانات متعدد خود توانسته نسبت به سایر محصولات هم‌رده در سطح بالاتری قرار بگیرد. چنین ویژگی‌هایی باعث شده تا این گوشی از ارزش خرید بسیار بالایی نیز برخوردار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*