تریلر جدید بازی Far Cry 6

تریلر جدید بازی Far Cry 6 نکات بامزه‌ای را به شما آموزش می‌دهد

اخیرا تریلر جدیدی از بازی Far Cry 6 – فای کرای 6 منتشر شده که در آن‌ جانکارلو اسپوزیتو، نکات جالبی را به طرفداران آموزش می‌دهد.

تریلر جدید بازی Far Cry 6 می‌تواند شما را با تعدادی از مکانیک‌های گیم پلی این نسخه بهتر آشنا کند اما توصیه می‌کنیم به حرف‌هایی که می‌شنوید، چندان اعتماد نکنید.

فار کرای 6 یکی از موردانتظارترین عناوین شرکت یوبی‌سافت است که کمتر از سه هفته‌ی دیگر منتشر می‌شود. تا اینجا ویدیوهای مختلفی از بازی انتشار یافته که بیشتر به گرافیک و جزئیات گیم‌پلی اشاره داشته‌اند اما این ویدیوی جدید، بر روی نکات آموزشی تمرکز دارد. جانکارلو اسپوزیتو، بازیگری که بیشتر با نقش گاس فرینگ در سریال برکینگ بد شناخته می‌شود، شخصیت منفی اصلی قسمت ششم (آنتون کاستلو) است و در این تریلر جدید، او شخصا حضور پیدا کرده تا نکات جالبی را به شما یادآوری کند.

این نکات البته بامزه‌تر از آن هستند که بتوانید جدی‌شان بگیرید، برای مثال اسپوزیتو می‌گوید که نباید سوار تانک شوید زیرا آن‌ها به دشمن حساس هستند و سریعا منفجر می‌شوند یا حیواناتی که با شما متحد شده‌اند را نباید به کار بگیرید، وگرنه خسته می‌شوند و فرار می‌کنند!

تریلر جدید بازی Far Cry 6

داستان این نسخه در یک جزیره گرمسیری خیالی به نام یارا (Yara) اتفاق می‌افتد، جایی که دیکتاتوری به نام آنتون کاستیلو بر روی کار آمده است و حالا می‌خواهد سرزمین‌اش را به روزهای پرافتخار گذشته بازگرداند. آنتون برای رسیدن به اهداف خود، حاضر است هر کاری انجام دهد و هر مخالفی را سرکوب کند. پسرش، دیگو نیز جا پای پدر گذشته و با او متحد شده است. تصمیمات بی‌رحمانه‌ی این دو منجر به یک انقلاب می‌شود و آشوب بزرگی به راه می‌افتد.

شما در نقش مبارزی به نام دنی روخاس (Dani Rojas) بازی می‌کنید که می‌خواهد شرایط را تغییر دهد و به نیروهای مردمی کمک می‌کند تا بتوانند سرنگونی آنتون کاستیلو را رقم بزنند. بسیاری از مکانیک‌های گیم‌پلی نسخه‌های پیشین در این قسمت هم وجود دارد و به اسلحه‌ها، ماشین‌ها و متحدان زیادی دسترسی خواهید داشت.

بازی Far Cry 6 در تاریخ 7 اکتبر 2021 (15 مهر 1400) برای رایانه‌های شخصی، گوگل استادیا، کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*