گوشی گوگل پیکسل 6 پرو

ویدیوی لو رفته از گوشی گوگل پیکسل 6 پرو را تماشا کنید

گمانه‌زنی‌ها از ورود Pixel 6 و Pixel 6 Pro به بازار تا چند هفته دیگر حکایت دارند. از همین حالا اما ویدیوی هندزآن گوشی گوگل پیکسل 6 پرو به بیرون درز پیدا کرده است.

پیش از آنکه گوگل معرفی نسل جدید پیکسل را تکمیل کند، یکی از تست کنندگان گوگل پیکسل 6 پرو با دسترسی به این گوشی هوشمند، ویدیویی را منتشر کرد. البته ظاهرا این نسخه نهایی و تجاری دستگاه نیست؛ اما بی‌نهایت نزدیک به آن است.

ویدیوی هندزآن گوشی گوگل پیکسل 6 پرو

در این کلیپ کوتاه، بدنه براق گوشی و پنل اولد 6.7 اینچی آن را می‌بینیم. این صفحه نمایش دارای لبه‌های خمیده و حاشیه‌های باریکی است. در بالای صفحه نمایش نیز حفره‌ای برای تعبیه دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی وجود دارد.

گوگل هنوز مشخصات اپتیک گوشی را اعلام نکرده است؛ اما بر اساس گزارش‌ها باید انتظار یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز زاویه باز 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم 4 برابر را داشته باشیم.
این دستگاه از تراشه اختصاصی Tensor گوگل قدرت می‌گیرد که قابلیت‌های ویژه‌ای برای یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی دارد. البته برخی منابع، آن را همان چیپست معرفی نشده‌ی اگزینوس 9855 سامسونگ می‌دانند.

برای اتصال به شبکه، گوگل پیکسل 6 پرو از Wi-Fi 6E، باند فوق عریض (UWB) و mmWave 5G پشتیبانی می‌کند. اخیرا تایید شد که باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گوشی، با سرعت 33 وات شارژ می‌شود. سیستم عامل پیش‌فرض آن هم اندروید 12 است.

پیش‌بینی می‌شود در تاریخ 27 مهر، شاهد معرفی رسمی گوشی‌های سری Pixel 6 باشیم و از روز ششم آبان، فروش آن‌ها با قیمتی گران آغاز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*