گوگل پیکسل ۶

گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو فاقد شارژر در جعبه هستند

گوشی‌های سری پیکسل ۶ گوگل، مانند گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو – Google Pixel 6 & Pixel 6 Pro بدون شارژر در جعبه عرضه خواهند شد.

شرکت گوگل پیش از این، گوشی‌های هوشمند و پرچمدار بعدی‌اش را به صورت نیمه‌تمام معرفی کرده بود. رونمایی کامل گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو، برای پاییز سال جاری برنامه‌ریزی شده است. گوگل به طور رسمی از گوشی میان‌رده پیکسل ۵a رونمایی کرد و در پی این اتفاق، جزئیات جدیدی را درباره سری پیکسل ۶ به اشتراک گذاشت.

نه گوگل پیکسل ۶ و نه پیکسل ۶ پرو، هیچکدام با شارژر درون جعبه عرضه نخواهند شد‌؛ بنابراین گوگل پا به پای اپل و سامسونگ حرکت می‌کند. غول‌های تکنولوژی دنیا که در حال حاضر این کار را برای تمام دیوایس‌هایشان (اپل) و یا فقط گوشی‌های پرچمدار خود (سامسونگ) انجام می‌دهند.

با توجه به تصمیمات گوگل، بنابراین Pixel 5a آخرین گوشی این شرکت است که از شارژر داخل جعبه بهره می‌برد. گوگل در گفت‌وگو با The Verge گفت: «اکثر مردم در خانه‌ یا محل کارشان USB C دارند، بنابراین هنگامی که می‌خواهید محصول جدیدی را به بازار عرضه کنید، نیازی به شارژر اضافی نخواهید داشت. مسیری که اپل و سامسونگ هم آن را در پیش گرفته‌اند.» این شرکت همچنین مدعی شد که نبود شارژر در جعبه گوشی‌هایی مانند گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو، به آن‌ها کمک خواهد کرد تا در هزینه‌هایشان صرفه‌جویی کنند؛ موضوعی که به خودی خود جای تعجب دارد.

باید ببینیم آیا در آینده کمپانی‌ها و شرکت‌های مطرح چینی هم به سراغ این رویکرد خواهند رفت یا خیر. بازاریابی آن‌ها بر روی سرعت شارژ شارژرها متمرکز شده است و برای دستیابی به این ویژگی، باید از شارژر موجود در جعبه استفاده کنید. به نظر می‌رسد شرکت‌های چینی کماکان به این روش ادامه خواهند داد اما ممکن است در آینده‌ای نزدیک، همه‌چیز دچار تغییر شود.

در مورد گوگل، باید اعتراف کنیم که محصولات این شرکت،   هیچ‌گاه در زمینه شارژ سریع، برتری و جایگاه خاصی نداشته‌اند. حقیقتی که تا حدودی درباره تولیدات اپل و سامسونگ هم صدق می‌کند. در مجموع اگر به خرید گوگل پیکسل ۶ و محصولات این سری از گوشی‌های گوگل علاقه دارید، باید بدانید که آن‌ها بدون شارژر در جعبه عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*