هواوی

بزرگترین مرکز تحقیقاتی حوزه فناوری در جهان به زودی توسط هواوی افتتاح خواهد شد

بزرگترین مرکز تحقیقاتی حوزه فناوری در جهان به زودی توسط هواوی افتتاح خواهد شد. در ادامه با اهداف و چشم‌اندازهای این پروژه آشنا خواهیم شد.

شرکت هواوی پروژه‌ای بلندپروازانه را در سال 2018 طی همکاری با شهرداری شانگهای آغاز کرد که این پروژه باعث پیشرفت این شرکت در زمینه‌های مختلف فناوری خواهد شد. اکنون این پروژه پس از این که توانست مراحل نهایی را ئشت سر بگذراند، در آستانه افتتاح قرار دارد. در ادامه با اهداف و چشم‌اندازهای این پروژه آشنا خواهیم شد.

هواوی به دنبال ساخت بزرگترین مرکز تحقیقاتی حوزه فناوری در جهان

خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که هواوی با کمک این مرکز به دنبال گسترش سطح تحقیقات خود در حوزه‌های مختلف فناوری است. از این حوزه‌های مختلف می‌توان به مدارهای مجتمع، اینترنت اشیا، اینترنت برای وسایل نقلیه، اینترنت صنعتی، خدمات اطلاعاتی و کاربردهای تکنولوژی در اداره شهرهای هوشمند اشاره کرد.

این مرکز تحقیقاتی حوزه فناوری در منطقه کینگ پو از توابع شانگهای احداث خواهد شد که مساحت آن به حدود 100 هکتار می‌رسد. هواوی به کمک این مرکز قادر خواهد بود تا با تلفیق دفاتر کار، فناوری و فضای سبز گسترده، یک پایگاه مستحکم برای ادامه روند نوآوری‌های خود ایجاد کند.

هواوی

وو جینچنگ، مدیر کمیسیون اقتصادی و فناوری منطقه شانگهای مدتی قبل به همراه گروهی از متخصصان صنعتی از پروژه مرکز Huawei Qingpu R&D بازدید کرده و طی آن تاکید کردند از این پروژه حمایت می‌کنند.

شرکت هواوی اعلام کرد طی همکاری با مقامات شانگهای حدود 1 میلیارد و 543 میلیون دلار در این پروژه سرمایه‌گذاری می‌کند تا به واسطه این پروژه شانگهای به عنوان یکی از شهرهای بزرگ آسیا به قطب اصلی و مرکز جهانی فناوری تبدیل شود. مرکز تحقیقاتی کینگ پو در مرحله نخست میزبان 3 تا 4 هزار دانشمند و متخصص در حوزه‌های مختلف فناوری خواهد بود.

هواوی

با توجه به این که این پروژه از اهمیت استراتژیک ویژه‌ای بهره می‌برد، مقامات شانگهای می‌توانند از آن برای پیشبرد اهداف دیگر مانند کمک به توسعه و اقدام با منطقه ویژه اقتصادی دلتای رودخانه یانگ تسه استفاده کنند. هواوی اعلام کرد قصد دارد بیش از 40 هزار نفر از بهترین استعدادهای جهانی را برای استفاده و آموزش در این مرکز به کار بگیرد تا این مرکز به یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تحقیق و توسعه در جهان تبدیل شود.

بدون شک همکاری متخصصان رشته‌های مختلف با زمینه‌های کاری متفاوت و متنوع، یک چرخه دائمی از نوآوری و خلاقیت را به وجود خواهد آورد. از این رو کار کردن با این حجم از نیروی کار خوش‌فکر و آموزش آنها بر اساس برنامه‌های سازمانی نشان می‌دهد هواوی با سرعت بیشتری در توسعه صنعت تراشه و مدارهای میکروالکترونیک، شبکه‌های بی‌سیم و اینترنت اشیا به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*