گوگل پیکسل 6

والپیپرهای رسمی گوگل پیکسل 6 را از اینجا دانلود کنید

اخیرا Google پیش‌نمایشی از گوشی‌های سری Pixel 6 منتشر کرد. این مدل‌ها در فصل پاییز وارد بازار خواهند شد؛ اما از همین حالا والپیپرهای رسمی گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو قابل دانلود هستند.

والپیپرهای رسمی گوگل پیکسل 6 از طریق وب‌سایت 9to5Google در دسترس عموم قرار گرفته‌اند. این مجموعه موسوم به For Fun شامل 12 تصویر با تم‌های مختلف می‌شود؛ از میوه و بستنی تا ورزش و موسیقی!

مانند مدل‌های قبلی، والپیپرهای سری پیکسل 6 هم به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حفره‌ی روی نمایشگر گوشی‌ها را بپوشانند.

اما علاوه بر والیپپرهای جدید، پیکسل 6 و 6 پرو رابط کاربری نو شده‌ای با طراحی Material You دارند. البته هنوز همه امکانات و مشخصات این گوشی‌ها رسانه‌ای نشده و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در هفته‌های پیش‌رو باشیم.

تا جایی که می‌دانیم، گوگل پیکسل 6 یک صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD با نرخ رفرش 90 هرتز دارد؛ در حالی صفحه نمایش پیکسل 6 پرو، 6.7 اینچی +QHD با نرخ رفرش 120 هرتز است.

اجزای دوربین دوگانه پیکسل 6 در پنل عقب را لنزهای عریض و فوق عریض تشکیل می‌دهند. مدل Pro اما یک لنز اپتیکال با بزرگ‌نمایی 4 برابر هم خواهد داشت.

البته مهم‌ترین ویژگی این گوشی‌ها را باید قدرت گرفتن از تراشه Tensor گوگل بدانیم که برای عملکرد بهتر دوربین‌ها، روی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی متمرکز است.

والپیپرهای رسمی گوگل پیکسل 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*