مایکروسافت سرفیس گو 3

مایکروسافت سرفیس گو 3 با پردازنده‌های جدید اینتل معرفی شد

مایکروسافت سرفیس گو 3 – Microsoft Surface Go 3 رونمایی شد. این تبلت هیبریدی مقرون به صرفه که نسل جدید پردازنده‌های اینتل بهره می‌برد، از لحاظ طراحی مشابه سرفیس گو 2 است.

مایکروسافت سرفیس گو 2 یکی از بهترین تبلت‌های هیبریدی ارزان قیمت بازار است (بازار جهانی البته!) و حالا شاهد نسل جدید آن هستیم: مایکروسافت سرفیس گو 3.

مایکروسافت سرفیس گو 3

سرفیس گو 3 از طراحی یکسانی در مقایسه با نسل قبل بهره می‌برد و هر دو دستگاه از نمایشگر 10.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080، اسپیکر‌ها و دوربین‌های و  پورت‌های یکسان بهره می‌برند. حتی ابعاد آنها نیز فرقی با هم ندارد.

تنها تفاوت مهم محصول جدید مایکروسافت با Surface Go 2 را می‌توان استفاده از نسل جدید پردازنده‌های اینتل دانست. شما می‌توانید سرفیس جدید را با پردازنده اینتل پنتیوم گولد 6500Y یا Core i3-10100Y سفارش دهید که نسبت بر پردازنده‌های مورد استفاده در نسل گدشته (پنتیوم گولد 4425Y و Core M3) یک ارتقا بسیار خوب محسوب می‌شود.

این تغییر سبب شده که عضو جدید سری سرفیس Go تا ۶۰ درصد سریع‌تر از گذشته شود و بتوان از آن به عنوان یک دستگاه مناسب برای استفاده‌های مختلف یاد کرد.

دوربین این دستگاه همچنین از قابلیت تشخیص چهره Windows Hello برای ورود به سیستم پشتیبانی می‌کند. دستگاه‌های عرضه شده با همراه ویندوز 10 پرو یا ویندوز 11 پرو در دسترس خواهند بود. گو 3 از پروتکل قلم استایلوس مایکروسافت نیز پشتیبانی می‌کند؛ ولی خبری از قلم در جعبه محصول نیست. همجنین شما می‌توانید مدل مجهز به LTE را سفارش دهید.

مایکروسافت سرفیس گو 3

ردموندی‌ها ادعا می‌کنند سرفیس گو 3 می‌تواند با یک بار شارژ تا یک روز کامل شما را همراهی کند. Surface Go 3 با قیمت پایه ۴۰۰ دلار عرضه خواهد شد و پیش فروش آن نیز در برخی بازار‌های منتخب آغاز شده است. البته مدل LTE هنوز آماده عرضه نیست؛ اما مایکروسافت اعلام کرد که در ماه‌های آينده روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*