رویداد سرفیس مایکروسافت ۲۰۲۱

تمام محصولات معرفی شده در رویداد سرفیس مایکروسافت ۲۰۲۱

اگر رویداد سرفیس مایکروسافت ۲۰۲۱ را از دست داده‌اید، در اینجا شما را با تمام محصولات برند Surface معرفی شده در این کنفرانس آشنا می‌کنیم.

کمپانی مایکروسافت امروز ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران جدیدترین رویداد سخت افزاری سرفیس خودش را برگزار کرد و در آن شاهد رونمایی از جدیدترین دستاوردهای این شرکت آمریکایی نظیر سرفیس پرو ۸ بازطراحی شده، سرفیس دوئو با دوربین‌های توانمند و یک لپ تاپ پرچمدار جدید بودیم که نمایشگر آن جابجا می‌شود.

گار موفق نشدید رویداد سرفیس مایکروسافت ۲۰۲۱ را دنبال کنید، در این پست به معرفی تمام محصولاتی خواهیم پرداخت که صاحب ویندوز با خودش به این رویداد آورده بود.

تبلت بازطراحی شده سرفیس پرو ۸

رویداد سرفیس مایکروسافت ۲۰۲۱

سرفیس پرو ۸ بیشترین تغییر در طراحی را از ۷ سال پیش دریافت کرده و اکنون به یک نمایشگر بزرگ‌تر ۱۳ اینچی لمسی با حاشیه‌های اضافی کوچک‌تر، دو پورت تاندربولت ۴ (به معنای حذف USB-A) و همچنین پشتیبانی از قلم جدید Surface Slim Pen 2 شده است.

———

سرفیس لپ تاپ استودیو با یک لولا در پشت صفحه

رویداد سرفیس مایکروسافت ۲۰۲۱

لپ تاپ پرچمدار جدید مایکروسافت به نام سرفیس لپ تاپ استودیو، یک نوت بوک توانمند با یک لولا در پشت مرکز نمایشگرش است که به شما اجازه می‌دهد نمایشگر را به جلوی کیبورد آورده و به راحتی از یک قلم روی آن استفاده کنید.

———

سرفیس دوئو ۲ با دوربین‌های بهتر و پشتیبانی از 5G

رویداد سرفیس مایکروسافت ۲۰۲۱

مایکروسافت سرفیس دوئو ۲ تغییرات چشمگیری نسبت به نسل اول خودش داشته که شامل اضافه شدن پشتیبانی از شبکه 5G و دوربین سه‌گانه جذاب می‌شود. در اینجا همچنین یک نوار جدید به نام Glance نیز اضافه شده که می‌تواند زمان و میزان مصرف باتری را وقتی صفحه گوشی بسته است، به نمایش بگذارد.

———

مایکروسافت سرفیس اسلیم پن ۲ با موتور هپتیک

رویداد سرفیس مایکروسافت ۲۰۲۱

مایکروسافت در کنفرانس سرفیس مایکروسافت ۲۰۲۱ از یک قلم هوشمند جدید به نام Surface Slim Pen 2 نیز برای محصولاتش رونمایی کرد. این قلم برای آنکه یادداشت ‌برداری و نقاشی را طبیعی جلوه کند، از یک موتور هپتیک داخلی استفاده می‌کند.

———

سرفیس گو ۳ با یک پردازنده جدید اینتلی

رویداد سرفیس مایکروسافت ۲۰۲۱

سرفیس گو ۳، رده پایین‌ترین محصول سرفیس است که اکنون با پردازنده‌های جدید اینتل به‌روزرسانی شده است.

———

کیت Surface Adaptive Kit برای دسترسی‌پذیرتر کردن سرفیس

رویداد سرفیس مایکروسافت ۲۰۲۱

کیت جدید Surface Adaptive Kit مایکروسافت شامل لیبل‌ها و نشانگرهای پورت می‌شود که به شما اجازه می‌دهد برای استفاده آسان‌تر از سرفیس از آن‌ها استفاده کنید. این کیت همچنین شامل ابزارهای باز کننده‌ای می‌شود که امکان باز کردن یکی از اعضای دستگاه سرفیس یا پایه‌های آن را به شما می‌دهد.

———

ماوس دوست‌دار محیط زیست جدید سرفیس Ocean Plastic Mouse

رویداد سرفیس مایکروسافت ۲۰۲۱

ماوس جدید Ocean Plastic Mouse مایکروسافت از ۲۰ درصد پلاستیک‌های بازیافت شده کف اقیانوس ساخته شده و بسته‌بندی آن نیز ۱۰۰ درصد از مواد بازیافت شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*