گوشی اندرویدی مایکروسافت سرفیس دوئو ۲

گوشی اندرویدی مایکروسافت سرفیس دوئو ۲ با 5G و اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی شد

گوشی اندرویدی مایکروسافت سرفیس دوئو ۲ – Microsoft Surface Duo 2 با چیپست قدرتمندتر از نسل اول، دوربین سه‌گانه و شبکه موبایل 5G معرفی شد.

سرانجام مایکروسافت سرفیس دوئو ۲ ، دومین نسل گوشی تاشو اندرویدی کمپانی مایکروسافت رونمایی شد. Duo 2 از طراحی اصلی نسل نخست خود استفاده می‌کند و در عین حال بسیاری از نواقص آن را برطرف کرده است. سرفیس دو جدید در این نسل از دوربین قابل قبولی استفاده کرده، از شبکه موبایل 5G پشتیبانی می‌کند، از یک پردازنده قدرتمند برخوردار است و نمایشگرهای آن اکنون بزرگ‌تر شده‌اند تا در دست گرفتن آن احساس خوبی را به شما انتقال دهد.

گوشی اندرویدی مایکروسافت سرفیس دوئو ۲

گوشی اندرویدی Surface Duo 2 که مثل نسل اول خود از همان رنگ سفید به علاوه رنگ مشکی برخوردار است، به دو نمایشگر مجهز است که توسط یک لولا به یکدیگر متصل هستند و به شما اجازه می‌دهد گوشی را مثل یک کتابچه باز و بسته کنید. ترکیب این دو نمایشگر، یک نمایشگر بزرگ ۸.۳ اینچی را تشکیل می‌دهد که هر دو نرخ رفرش سریع ۹۰ هرتزی را ارائه می‌کنند. کمی انحنا به نمایشگر اجازه می‌دهد وقتی صفحه بسته است، زمان و نوتیفیکیشن‌های از دست رفته به نمایش درآیند. از این نمایشگر همچنین با شیشه کورنینگ محافظت می‌شود.

گوشی اندرویدی مایکروسافت سرفیس دوئو ۲

در زیر قاب نیمی از این گوشی چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام با ۸ گیگ رم حضور دارد که پیشرفت چشمگیری نسبت به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ نسل اول سرفیس دوئو محسوب می‌شود. این گوشی همچنین از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند، در حالی که نسخه اول فقط به شبکه 4G مجهز بود. مایکروسافت همچنین ادعا می‌کنید که سرفیس دوئو جدید، باریک‌ترین دستگاه 5G در بازار است.

گوشی اندرویدی مایکروسافت سرفیس دوئو ۲

نسخه اصلی تنها در بالای نمایشگر سمت راست خود از یک دوربین برخوردار بود که اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف بخش سخت افزاری سرفیس دوئو نیز محسوب می‌شد. اما مایکروسافت اکنون در دومین نسل این گوشی از دوربین سه‌گانه‌ای استفاده کرده که شامل دوربین استاندارد عریض، دوربین فوق عریض و یک دوربین تله فوتو می‌شود. هر سه دوربین رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی دارند، در حالی که لنز اصلی و تله فوتو این گوشی لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز را هم ارائه می‌کنند، دیافراگم آن‌ها به ترتیب f/1.7 و دوربین تله فوتو آن نیز f/2.4 است.

گوشی اندرویدی مایکروسافت سرفیس دوئو ۲

این گوشی از یک باتری ۴.۴۴۹ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که به ادعای مایکروسافت می‌تواند برای یک روز کامل شارژدهی کافی باشد. یک شارژر نیز داخل جعبه این گوشی قرار دارد.

مایکروسافت می‌گوید در نسل جدید Duo بهینه‌سازی‌های زیادی برای اشتراک‌گذاری اطلاعات بین دو نمایشگر و به نمایش درآمدن یک اپلیکیشن روی هر دو آن‌ها ایجاد شده است. این شرکت همچنین ۱۵۰ بازی از جمله Asphalt Legends ،Modern Combat 5 و Dungeon Hunter 5 برای استفاده روی یک نمایشگر و تبدیل نمایشگر ثانویه آن به یک دسته بازی را بهینه کرده است.

گوشی اندرویدی مایکروسافت سرفیس دوئو ۲

قیمت پایه این گوشی اندرویدی مجهز به نمایشگر دوگانه ۱۵۰۰ دلار است. با این قیمت می‌توانید نسخه ۱۲۸ گیگابایتی Surface Duo 2 را تهیه کنید، در حالی که قیمت نسخه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی آن ۱۶۰۰ و ۱۸۰۰ دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*