تبلت HP Tablet PC با ویندوز ۱۱

تبلت HP Tablet PC با ویندوز ۱۱، دوربین سلفی چرخشی و قلم هوشمند معرفی شد

تبلت HP Tablet PC با نمایشگر ۱۱ اینچی، سیستم عامل ویندوز ۱۱، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نوآورانه که ۱۸۰ درجه می‌چرخد، مشخصات و قیمت مناسب معرفی شد.

شرکت کامپیوترسازی اچ پی از یک تبلت ۱۱ اینچی جدید رونمایی کرد که با یک کیبورد و یک وب‌کم چرخی می‌تواند نقش یک لپ تاپ را هم ایفا کند. تبلت HP Tablet PC از دسامبر پیش رو با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد. اچ پی چند روز پیش نیز از یک کامپیوتر آل این وان جدید ۳۴ اینچی به نام HP Envy 34 رونمایی کرده بود.

HP Tablet PC ؛ یک تبلت با طعم ویندوز ۱۱

تبلت سرفیس گو مایکروسافت، نزدیک‌ترین و شبیه‌ترین محصول به تبلت ویندوزی جدید HP است و می‌توان این دو محصول را رقیب مستقیم همدیگر دانست. اطلاعیه منتشر شده از سوی HP نشان می‌دهد تبلت HP Tablet PC به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است که می‌توانید آن را به دو حالت عمودی و افقی درآورده یا ۱۸۰ درچه بچرخانید و از آن به عنوان یک دوربین سلفی استفاده کنید.

تبلت HP Tablet PC با ویندوز ۱۱

این تبلت در لبه‌ی بسیار باریک بالای نمایشگر تعبیه شده است. این نخستین باری است که یک کمپانی در طراحی تبلت خود از چنین دوربینی استفاده می‌کند. کیفیت این دوربین وقتی بخواهید به عنوان یک وبکم از آن استفاده کنید هم ایده‌آل به نظر می‌رسد.

تبلت HP Tablet PC با ویندوز ۱۱

اچ پی یک کیبورد جداشدنی را برای تبلت ویندوزی جدیدش طراحی کرده که هم به صورت افقی و هم عمودی از تبلت میزبانی می‌کند تا بتوانید همزمان با اتصال به آن از وب‌کم تبلت خود به خوبی استفاده کنید. این تبلت با قلم هوشمند Tilt Pen شرکت اچ پی نیز سازگار است. کیبورد و قلم هوشمند، از تبلت HP Tablet PC یک محصول بسیار کاربردی ساخته‌اند. در اینجا یک پورت USB-C نیز برای اتصال سایر لوازم جانبی و البته شارژ دستگاه تعبیه شده است. و همچنین برای تأمین هرچه بیشتر امنیت کاربران، یک حسگر اثر انگشت نیز در زیر دکمه پاور این تبلت قرار دارد.

تبلت HP Tablet PC با ویندوز ۱۱

قیمت تبلت HP Tablet PC

اما در قلب تپنده تبلت ویندوزی HP از پردازنده Intel Pentium Silver N600 استفاده شده و سیستم عامل Windows 11 روی آن نصب است که با حالت S Mode می‌توانید از آن استفاده کنید. در بخش حافظه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. قیمت خود دستگاه نیز ۴۹۹ دلار است که برای خرید کیبورد آن باید ۱۰۰ دلار را نیز به صورت جداگانه بپردازید. با تمام این تفاسیر هنوز تاریخ عرضه جهانی این تبلت مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*