گوشی Galaxy S22 Ultra

یک شایعه داغ: قلم اس پن داخل گوشی Galaxy S22 Ultra قرار خواهد داشت

شایعاتی در فضای مجازی پیچیده که نشان می‌دهد سامسونگ در داخل گوشی Galaxy S22 Ultra خود یک فضای ویژه برای نگهداری از قلم اس پن تعبیه خواهد کرد.

گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ بازنشسته شده‌اند. پس کاربران باید منتظر گلکسی اس ۲۲ اولترا باشند که جای نسل بعدی نوت را پر خواهد کرد. اخبار و شایعات مختلفی از این گوشی شنیده می‌شود، اما در تازه‌ترین آن Ice Universe به نقل از دو منبع موثق مدعی شده است که داخل گوشی پرچمدار جدید سری Galaxy S سامسونگ فضایی مخصوص نگهداری از قلم S Pen تعبیه شده است.

گلکسی S21 Ultra نخستین گوشی هوشمند غیر نوت بود که از قلم S Pen پشتیبانی می‌کرد. اما متأسفانه هیچ جایی داخل این گوشی برای نگهداری از این قلم تعبیه نشده بود و شما مجبور بودید یک قاب مخصوص نگهداری از آن را با خود حمل کنید که دردسرساز بود. به نظر می‌رسد نسل بعدی Ultra این مشکل را برطرف می‌کند، اما برای ارائه چنین ویژگی نیازمند تغییرات گسترده‌ای در طراحی آن است.

به عنوان مثال نمایشگر این گوشی باید نسبت ابعاد ۱۹.۳ به ۹ را داشته باشد تا مشابه نوت ۲۰ اولترا شود. این درحالیست که گوشی‌های سری اس ۲۱ از نسبت تصویر ۲۰ به ۹ برخوردار بودند. این یعنی گوشی باید عریض‌تر شود تا قلم به راحتی داخل آن جای بگیرد. علاوه بر این، لبه‌های نمایشگر هم باید خمیدگی کمتری نسبت به سری اس ۲۱ داشته باشند تا گوشی مثل محصولات نوت، ظاهر مستطیلی به خودش بگیرد.

این افشاگر می‌گوید علی‌رغم فضایی که برای میزبانی از قلم اس پن در داخل گوشی Galaxy S22 Ultra در نظر گرفته می‌شود، اما باتری آن ۵.۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت که حدود ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بیشتر از باتری نوت ۲۰ اولترا و اس ۲۱ اولترا است.

قلم دقیقاً کجای گوشی Galaxy S22 Ultra قرار می‌گیرد؟

ما هنوز رندرهای سه‌بعدی این گوشی را ندیده‌ایم تا تصور بهتری از چگونگی جای‌گیری قلم در داخل آن پیدا کنیم. و البته از آنجا که ماه‌ها تا رونمایی رسمی از این گوشی باقی مانده، ممکن است منابع اطلاعات نادرستی را در اختیار ما بگذارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینطوری بشه خیلی عالی میشه و فروشش از الان تضمین شده س

  2. اگر بنا بود چیزی کنار گذاشته بشه باید سری اس کنار گذاشته می شد نه سری نوت