کولرهای گازی ویندفری سامسونگ

با قابلیت‌های کولرهای گازی ویندفری سامسونگ آشنا شوید

کولرهای گازی ویندفری سامسونگ با قابلیت‌های متعدد خود می‌توانند شما را از تمام چالش‌هایی که تا الان با سیستم‌های سرمایشی داشتید، راحت کنند. در ادامه با ویژگی‌های این کولر سامسونگ آشنا می‌شویم.

هوا هنوز گرم بود و قبل از اسباب‌کشی باید فکری برای اوضاع سیستم سرمایشی خانه‌ جدید می‌کردیم. از کولر قدیمی منزل قبلی‌مان با آن مصرف زیاد انرژی و نیاز همیشگی‌اش به تعمیر عاصی شده بودیم و این بار با خانواده قرار گذاشتیم به خوبی در مورد سیستم‌های سرمایشی تحقیق کنیم و در نهایت برای خریدن کولر گازی خانه جدید تصمیم بگیریم.

بعد از دو روز تحقیق، با پیشنهاد خوب پسرم یعنی خرید کولرهای ویندفری (windfree) سامسونگ روبه‌رو شدیم. خودم هم شروع به تحقیق کردم و متوجه شدم که بهترین گزینه موجود در بازار برای خانواده ما کولرهای ویندفری سامسونگ است. کولرهای ویندفری سامسونگ آنقدر فوق‌العاده و حرفه‌ای هستند که شما را از تمام چالش‌هایی که تا الان با سیستم‌های سرمایشی داشتید، راحت می‌کند.

قابلیت‌های کولرهای گازی ویندفری سامسونگ

هوایی خنک و دلپذیر، بدون باد مستقیم

کولرهای گازی ویندفری سامسونگ

یکی از چالش‌های همیشگی با کولرهای آبی و گازی باد مستقیم آنهاست. خاموش کردن کولر به گرما منجر می‌شود و روشن ماندن طولانی آن باعث گرفتگی عضلات به خاطر باد مستقیم خواهد شد. سامسونگ با تعبیه بیست و یک هزار روزنه در کولرهای ویندفری، هوای خنک را به آرامی وارد فضا می‌کند؛ به طوری که نه در معرض باد شدید و مستقیم باشید و نه مجبور به تحمل گرما. این فرآیند به آرامی تمام فضا را مملو از باد خنک می‌کند و باعث می‌شود تا سرما متوجه یک نقطه نباشد و در تمام محیط به صورت یکسان پخش شود.

خانه‌ای هوشمند با کولرهای ویندفری

کولرهای گازی ویندفری سامسونگ

کولرهای ویندفری با اتصال به شبکه وای‌فای (wi-fi) تجربه‌ای خوب از خانه‌ هوشمند را برای شما رقم خواهد زد. اگر این کولرها را به وای‌فای متصل کنید، می‌توانید در هر زمان و مکانی که خواستید سیستم سرمایشی خانه‌ خود را کنترل کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا در روزهای گرم تابستان، پیش از ورود به خانه یا محل کار، با روشن کردن کولر ویندفری، دمای محیط را در حالت دلخواه خود تنظیم کنید و هنگام ورود از دمای مناسب لذت ببرید.

تنفس در هوایی تصفیه شده و بدون آلودگی

کولرهای گازی ویندفری سامسونگ

یکی از چالش‌های اصلی زندگی در شهرهای بزرگ آلودگی هوا است. ذرات ریز گرد و غبار و آلودگی در هوا همواره باعث درگیری ریه‌ها، مشکلات تنفسی و واکنش آلرژیک می‌شود. کولرهای ویندفری سامسونگ این مشکل را حل کرده‌اند و چالش آلودگی هوا را با استفاده از یک فیلتر فوق عریض از بین برده‌اند. این فیلترها با جذب ذرات ۲.۵ میکرونی، ۹۹ درصد ریزگردها را از بین می‌برند و هوایی تمیز و تصفیه شده را در اختیار شما قرار می‌دهند.

اینورتر هشت قطبی برای حفظ انرژی و آرامش

کولرهای گازی ویندفری سامسونگسامسونگ کولرهای ویندفری را به کمپرسور اینورتر دیجیتال هشت قطبی مجهز کرده است. این سری از کمپرسورها به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند و انرژی مصرفی این کولرها را تا ۶۸ درصد نسبت به نمونه‌های مشابه، پایین می‌آورد. در واقع شما از کولری استفاده خواهید کرد که امکانات خیلی بیشتری نسبت به نمونه‌های مشابه دارد اما تنها از ۳۲ درصد انرژی آنها استفاده می‌کند.

کولرهای گازی ویندفری سامسونگ

کمپرسور اینورتر دیجیتال با کاهش مصرف انرژی به شما امکان استفاده طولانی‌مدت‌تری را خواهد داد و می‌توانید بدون نگرانی از مصرف انرژی، در تمام طول روز از آن استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای این کمپرسور، کاهش صدای دستگاه است. کولرهای ویندفری نسبت به نمونه‌های دیگر موجود در بازار، بی صدا هستند و همین موضوع به شما این امکان را می‌دهد تا در طول شب یا در زمان‌های استراحت هم بتوانید کولرهای ویندفری را روشن نگه دارید و از کیفیت بالای هوا برخوردار باشید.

اگر شما هم تصمیم دارید تا کولر منزل یا محل کار خود را عوض کنید یا از مشکلات دائمی کولرهای آبی و گازی قدیمی خسته شده‌اید، کولرهای ویندفری سامسونگ می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*