دانلود ویدیوهای یوتیوب

یوتیوب به زودی اجازه می‌دهد ویدیوها را از سایت خودش دانلود کنید

به زودی تمام کاربران قادر به دانلود ویدیوهای یوتیوب از طریق وب‌سایت Youtube خواهند بود. کمپانی در حال آزمایش این ویژگی کاربردی است.

کمپانی یوتیوب در حال تست دکمه دانلود برای وب‌سایت خودش است که به کاربران امکان دانلود ویدیوهای یوتیوب را می‌دهد. در حال حاضر قابلیتی در اختیار مشترکین Youtube Premium قرار دارد که به آن‌ها امکان دانلود ویدیوها روی موبایل، مستقیماً روی کامپیوتر، مک و کروم بوک را از طریق مرورگر وب می‌دهد؛ بنابراین نیازی به استفاده از سرویس‌های متفرقه نیست.

در حال حاضر این شرکت مشغول آزمایش قابلیتی است که به کاربران عادی هم اجازه دانلود ویدیوهای یوتیوب مستقیماً از طریق وب‌سایت Youtube را می‌دهد. البته این قابلیت از ۲۷ مهر ماه آزمایش خواهد شد. اما باید منتظر ماند و دید که آیا سرانجام یوتیوب این تصمیم را عملی می‌کند یا خیر.

دانلود ویدیوهای یوتیوب از طریق وب‌سایت Youtube

Android Police می‌گوید استفاده از این دکمه خیلی ساده است. زمانی که وارد اکانت خود شوید، یک دکمه دانلود در زیر نوار ابزار عنوان ویدیو ظاهر خواهد شد. سپس می‌توانید ویدیوهای دانلود شده را در یک صفحه مخصوص دانلود مشاهده کنید. گفته می‌شود این ابلیت فقط روی مرورگرهای کرومیوم (گوگل کروم، مایکروسافت اج و اپرا) کار می‌کند؛ بنابراین کاربران مک نمی‌توانند از طریق مرورگر Safari دستگاه خود به این دکمه دسترسی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

چگونه ویدیوهای یوتیوب را در اینستاگرام به اشتراک بگذاریم؟

در حال حاضر برای استفاده از اشتراک پریمیوم یوتیوب باید ماهانه ۱۲ دلار بپردازید؛ آیا یوتیوب این ویژگی را از انحصار مشترکین پولی خود درخواهد آورد و در اختیار عموم کاربران می‌گذارد؟ گذر زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. البته شما می‌توانید همین حالا هم از طریق روش‌های غیررسمی و به کمک سرویس‌های متفرقه ویدیوهای Youtube را روی کامپیوتر، گوشی یا هر دستگاه دیگری که به اینترنت وصل می‌شود، دانلود کنید. ولی روشی که خود توسعه‌دهنده برای دانلود ویدیوهای یوتیوب مشغول تست آن است، تمام دردسرهای این روش‌ها را از بین می‌برد و به کاربران یک هدیه بزرگ خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*