دوربین هواوی نوا 9

با قابلیت‌های دوربین هواوی نوا 9 و نوا 9 پرو بیشتر آشنا شوید

هواوی ساعاتی قبل از دو گوشی میان رده Nova 9 و Nova 9 Pro رونمایی کرد. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی قابلیت‌های دوربین هواوی نوا 9 و نوا 9 پرو بپردازیم.

هواوی می‌خواهد با طراحی زیبا و دوربین قدرتمند کاربران جوان را به سری نوا 9 جذب کند. غول فناوری چینی تمام تلاش خود را به کار گرفته است که دوربین نوا 9 و نوا 9 پرو از سایر رقبا برتر باشد.

دوربین هواوی نوا 9 و نوا 9 پرو

بیایید ابتدا از دوربین سلفی شروع کنیم. هواوی نوا 9 پرو از دو دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای این کار استفاده کرده است. یکی از این دوربین‌ها از نوع فوق عریض و دارای گشودگی دیافراگم f/2.4 است و دوربین دوم هم با گشودگی دیافراگم f/2.0 برای ثبت تصاویر پرتره مناسب است. این دوربین‌ها برای اولین بار در گوشی‌های هوشمند به موتور تصویر Binocular Stereo Vision مجهز شده‌اند.

دوربین هواوی نوا 9

هواوی اعلام کرده که دوربین‌های سلفی می‌توانند با کیفیت 4K فیلم برداری کنند. لرزشگیر ویدیو نیز به ثبت نتایج باکیفیت‌تر کمک می‌کند. از ویژگی‌های جذاب دوربین‌های سلفی می‌توان به توانایی فیلم برداری اسلو موشن، ویدیو پرتره و تایم لپس اشاره کرد. حالت Night Mode نیز می‌تواند کیفیت تصاویر و ویدیو‌ها در شرایط نوری کم را دگرگون کند.

در بخش تصویر برداری سلفی هم کاربران می‌توانند اقدام به ثبت تصاویر سلفی فوق عریض، پرتره و پرتره به همراه نایت مود کنند. نکته جالب اینکه هواوی نوا 9 پرو متوجه می‌شود که می‌خواهید چه نوع عکسی بگیرید و به صورت خودکار دوربین مناسب را انتخاب می‌کند.

در مدل استاندارد هواوی نوا 9 از تنها یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. البته رزولوشن بالای این دوربین می‌تواند ثبت جزئیات بالا در تصاویر را تضمین کند.

دوربین هواوی نوا 9

خب حالا بیایید به دوربین‌های پشت گوشی بپردازیم. هر دو گوشی از ۴ دوربین بهره می‌برند. دوربین اصلی دارای حسگر ۵۰ مگاپیکسلی RYYB و لنز با گشودگی دیافراگم f/1.9 است که می‌تواند در مقایسه با سایر دوربین‌های معمولی تا ۴۰ درصد نور بیشتری جذب کند. جذب نور بیشتر می‌تواند به ثبت تصاویر بهتر در شرایط نوری کم کمک کند.

همچنین اندازه این حسگر ۱/۱.۵۶ اینچ است که سبب می‌شود بزرگترین حسگر استفاده شده در سری نوا هواوی نام گیرد. هواوی برای بهبود کیفیت تصویر از موتور پردازش تصویر XD Fusion استفاده کرده است.

در کنار دوربین اصلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و ماژول سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 قرار گرفته است.

دوربین هواوی نوا 9

هواوی ویژگی‌های مختلفی را در این دوربین‌ها جای داده است که از میان آنها می‌توان به حالت Vlog، زوم صوتی، نایت مود و ویدیو dual view برای فیلم برداری همزمان با استفاده از دوربین‌های عقب و دوربین‌ (های) جلو اشاره کرد. حالت تایم لپس را نیز نباید فراموش کرد.

دیگر ویژگی متفاوت دوربین هواوی نوا 9 حالت Multi Camera نام دارد. با استفاده از این قابلیت می‌توانید به یک گوشی که نزدیک شما است متصل شوید تا زوایای بیشتری را برای تصویر یا ویدیو مورد نظر خود در اختیار داشته باشید. هواوی همچنین هر دو گوشی را به نرم افزار ویرایش ویدیو Petal Clip مجهز کرده است. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است.

به نظر شما آیا هواوی می‌تواند با تمرکز بر دوربین کاربران را به خرید سری نوا 9 ترغیب کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*