مشخصات موتو تب جی 20

تاریخ عرضه و مشخصات موتو تب جی 20 فاش شد؛ بازگشت موتورولا به دنیای تبلت‌ها

تاریخ عرضه و تمامی مشخصات موتو تب جی 20 فاش شد. موتورولا با عرضه Moto Tab G20 که یک میان رده اقتصادی است، بار دیگر پس از ۱۰ سال به دنیای تبلت‌ها باز می‌گردد.

اکثر افرادی که در سال 2011 موتورولا Xoom و Xoom 2 را دیده بودند، احتمالا به دیدن جایگزین آنها امیدی نداشتند؛ اما حالا به عرضه اولین تبلت با برند موتو پس از سالیان متمادی نزدیک می شویم. البته تبلت جدید موتورولا (که حالا تحت مالکیت لنوو است) را نمی‌توان ادامه دهنده تبلت‌های 2011 این برند دانست.

مشخصات فنی موتو تب جی 20

چندی پیش بود که نام موتو تب جی 20 برای این تبلت تایید شد و حالا شاهد انتشار تاریخ عرضه و مشخصات فنی آن هستیم. این تبلت که یک دستگاه میان رده اقتصادی است، ۸ مهر ماه در هند رونمایی خواهد شد.

مشخصات موتو تب جی 20 / موتورولا Xoom 2

موتورولا Xoom 2

تبلت موتورولا عملا همان لنوو تب M3 Gen 3 است که نام دیگری را یدک می‌کشد. موتو تب جی 20 ظاهرا همه چیز خود را از تبلت لنوو قرض گرفته است. این تبلت از پنل ۸ اینچی IPS LCD با فناوری TDDI، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، ۳ گیگ رم و پردازنده مدیاتک هلیو P22T بهره می‌برد. البته سیستم اسپیکر دالبی اتموس را نیز نباید فراموش کرد.

بدنه این دستگاه از فلز ساخته شده است و حس یک کالای رده بالا را منتقل می‌کند. در بخش نرم افزاری نیز شاهد حضور رابط کاربری بسیار سبکی هستیم که به اندروید 11 خام نزدیک است. دو مورد گفته شده در کنار باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپری که می‌تواند یک روز کامل شما را همراهی کند، می‌تواند کاربران را به خرید این دستگاه مقرون به صرفه ترغیب کنند.

مشخصات موتو تب جی 20

البته همه اینها بستگی به این دارد که قیمت Moto Tab G20 چقدر باشد؛ زیرا رقبای قدرتمندی همچون گلکسی تب A7 لایت و آمازول فایر اچ‌دی 8 پلاس در این بخش از بازار حضور دارند.

از دیگر مشخصات موتو تب جی 20 می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، درگاه USB Type C، پشتیبانی از شارژ ۱۰ وات، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. تبلت موتورولا می‌تواند عنوان بهترین تبلت اقتصادی 2021 را از آن خود کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*